25 August 2008

PERMATANG PAUH - 25 OGOS 08











Kira-kira jam 2.oo ptg tadi saya telah selamat sampai ke kawasan Parlimen Pmtg Pauh. Sempat lah berpusing-pusing untuk menikmati keindahan Pmtg Pauh dengan pelbagai bendera, poster, kain rentang, billboard dan bermacam lagi "promosi" antara 3 parti yang bertanding dalam PK Pmtg Pauh yang akan diadakan besok hari.

Walaubagaimana pun hanya PKR dan BN sahaja yang begitu menonjol manakala Ikim begitu berkurangan sekali.


Sempat juga berselisih dengan gerombolan penyokong DAP dengan diketuai oleh YB Karpal Singh. Saya cuba mengekori tetapi kesesakan lalulintas telah menyekat saya untuk bersama-sama mereka.


Singgah di Penanti melihat gerai-gerai jualan pelbagai cenderahati dari PAS dan PKR. Dari sini saya ketahui yang DSAI akan mengadakan majlis berbuka puasa sunat pada petang ini di surau Taman Baru, Seb Jaya. Saya akan cuba kesana petang nanti

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive