06 November 2011

Santai Malam - Suami-suami di luar sana, jangan sampai isteri jadi macam ni ... minta simpang lah ...

Salam Aidiladha untuk semua pembaca,

Aku copy cerita ni dari sebuah blog.
Mengikut kata pengedali blog tersebut, ini adalah kisah benar. Pengakuan seorang isteri yang telah curang terhadap suami dengan alasan untuk membalas dendam atas tindakan suami yang sebelumnya telah berlaku curang terhadapnya.
Ikuti kisahnya

Lagi pengakuan isteri curang

Aku seorang isteri berumur 30an. Dari selatan tanah air. Kami telah dikurniakn 3 orang anak, 1 perempuan 13 tahun dan 2 lelaki masing-masing 8 dan 6 tahun. Rumahtangga kami bahagia sejak berkahwin 14 tahun lalu. Kami berkahwin atas dasar cinta. Suami dan aku adalah kakitangan kerajaan.

Tetapi sejak akhir-akhir ini perubahan sikap suami terhadap aku nampak ketara. Lantaran itu tanpa sebab-sebab yang jelas, aku dijatuhkan talak satu 3 bulan yang lalu. Tinggallah aku kesaorangan kerana ketiga-tiga anak kami dibawa oleh suami. Demi anak-anak kami merujuk kembali setelah seminggu bercerai.

Walaupun kami disatukan semula, sikap suami masih sama seperti sebelum bercerai. Setiap malam ada saja alasannya untuk dia keluar malam sehingga jam 3 atau 4 pagi, atau sehingga 9 atau 10 pagi baru ia menampakan muka nya. Alasan bekerja, operasi saat-saat terakhir. Suami aku adalah seorang anggota penguatkuasa di sebuah agensi kerajaan.

Diawalnya aku menerima bulat-bulat alasan yang diberikan, tapi lama kelamaan rahsia terbongkar. Suami ada menyimpan perempuan lain. Remuk redam hati ini. Kehidupan kami sekeluarga tidak semesra dulu. Aku bertekad untuk membalas dendam dengan apa yang telah dilakukannya. Kalau dia boleh ada perempuan lain, tidak mustahil aku juga boleh mendapatkan lelaki lain. Aku pasti dengan rupa paras yang dikurnikan Nya, dengan senang aku akan dapat memikat lelaki lain.

Aku cuba-cuba menyertai saluran chatting di sebuah stesen TV. Selepas 3 hari aku sertai, ramai yang ingin berkenalan dengan aku walaupun diberitahu aku adalah isteri orang.Walaupun mereka tahu aku bertaraf isteri tapi masih ramai ingin meneruskan hubungan. Ada duda, suami orang malahan teruna yang terus menghubungi aku dan ingin 'berkawan'

Dalam ramai- ramai yang menghubungi aku, tertarik aku pada seorang duda dari KL. Umurnya lewat 40an. Bertugas dengan sebuah firma swasta. Agak berpangkat orangnya. Aku terima dia.

Selepas 5 hari berhubung melalui telefon, dia meluahkan hasratnya ingin berjumpa aku walaupun agak jauh. Tetapi katanya kedatangan dia membawa satu harapan. Harapan agar dapat 'bersama' aku. Lantas aku bersetuju.

Pada cuti Deepavali baru-baru ini kami bertemu buat pertama kali. Aku siap menempah sebuah chalet untuk kami bertemu. Mustahil kami boleh berjumpa diluar kerana ramai masyarakat setempat mengenali aku dan juga kawan-kawan kepada suami aku.

Disebabkan perjalanannya dari KL agak jauh dan katanya dia tidak pernah sampai ke tempat aku sebelum ini, akhirnya dia tiba di chalet yang siap aku tempah sekitar jam 11 malam.

Seperti biasa suami aku ada operasi malam itu dan aku dah diberitahu dia akan pulang pada pagi esoknya. Ini memberi peluang kepada aku untuk berjumpa 'kawan baru' aku mungkin juga sehingga awal pagi.

SMS diterima. Dia telah tiba di chalet yang dijanjikan. Aku bergegas ke sana sekitar jam 11.30 malam. Tidak jauh dari rumah aku sekitar 10 minit memandu.

Pertama kali aku dengan lelaki bukan muhrim dalam sebuah bilik. Gara-gara ingin membalas dendam pada suami yang dah berlaku curang. Macam aku dah kata, kalau dia (suami aku) boleh buat, tak kan aku nak berdiam diri. Aku juga boleh.

Selepas kira-kira 30 minit aku dengan dia di dalam bilik, dengan tindakan-tindakan mesra dia kepada aku, dengan dibalas oleh aku, nafsu aku mula memuncak. Syaitan ada di mana-mana. Tanpa perasaan takut tanpa ada perasana bersalah kepada suami, sebaliknya rasa dah berjaya mambalas dendam kepadanya, maka terjadilah aksi terlarang antara kami berdua. Dengan perasaan ikhlas aku menyerahkan segala-galanya kepada 'teman baru' aku.

Walaupun usianya menghampiri 50, tapi aksi yang diberikan kepada aku mengalahkan suami aku yang baru 35. Kerana terlampau nikmat apa yang diberikan, aku meminta dia untuk meliwat aku. Pertama kali aku melakukan perbuatan itu, walaupun sebelum ini suami ada meminta untuk melakukannya.

Selepas dia mengenakan sebatang rokok, aku meminta untuk melakukan nya lagi. Sekali lagi kami beraksi seperti suami isteri yang sah. Dan sekali lagi, buat kali keduanya ponggong aku dirodok oleh anunya yang besar dan panjang. Aku puas teramat. Tidak pernah ku rasa kepuasan sebegini ketika bersama suami.

Jam sudah menunjukkan pukul 2.25 pagi. Aku meminta diri untuk pulang. Dan berjanji untuk berada disisinya semula esok pagi nya.

Dirumah terbayang aku akan permainan kami tadi. Tak pernah terlintas difikiran aku akan diliwat. Tapi nafsu aku tidak dapat tertahan lagi.

Paginya jam 9.00 aku terjegat di hadapan pintu biliknya. Dia belum bangun mungkin kerana letih permainan awal pagi tadi. Selepas beberapa kali pintu diketuk, pintu dibuka.

Selepas menjamah sarapan yang aku bawa, kami sekali lagi melayari bahtera haram. Kini setiap kali pelayaran kami, bontot aku sudah semestinya menjadi mangsa atas kerelaan dan kemahuan aku. Sekali lagi aku puas. Puas dengan apa yang dah aku lakukan terhadap suami, dan puas dengan apa yang dah aku terima dari 'kawan baru'.

Selepas 'check out' jam 12.00 tengahari, dia meninggalakan aku untuk balik ke KL. Dan berjanji akan datang lagi untuk menikmati aku, sekurang-kurangnya sebulan sekali.

Sekarang aku tidak mengharapkan lagi benda itu dari suami, sebaliknya aksi kawan baru yang amat aku nantikan. Setiap hari terbayang akan aksi aksi kami di chalet tersebut, yang amat-amat aku harapkan akan berulang.

Setiap hari aku menanti akan kedatangan nya ke sisi aku.

AKU Isteri curang
Johor Bharu. Oktober 2011


6 comments:

sali said...

Setan memang ada di mana2 hanya iman & takwa > Allah sj yg mampu jd perisai bila hati sudah dilukai sedemikan rupa ole jntan yg tak tau menghargai kasih syg & pengorbanan isteri n tak kenal diri..memang bila sudah begitu disakiti bola jd ilang pertimbangan n mudah sgt utk menjadi'jalang' namun ini tidk akn menyelesaikan masalah menamatkan penderitaan umpama menang jd abu kalah jd arang..yg menang hanya setan sedangkn kedua2 nya rugi dunia akhirat!suami jntn gini kalo da tak bole bertanggung jwab usah kawin anak dara org..

manolito said...

HIDUP SEMENTARA, AKHIRAT KEKAL ABADI. KALAU JAP LAGI MATI, NAK BUAT CAMNE. KALAU TAK SEMPAT TAUBAT. NAUZUBILLAH. FIKIR-FIKIRKAN LAH.

zasmihasmi said...

Dlm perubatan Islam, apabila perkara maksiat / dosa kita rasakan nikmat, menunjukkan kita telah dijamu oleh iblis/syaitan sbg suatu yg mengindahkan. Selagi tidak bertaubat/berubat secara Islam, kita akan jadi bahan mainan iblis/syaitan.Dan apabila mereka dah kuasai kita, tanpa diduga mereka akan turut mempengaruhi anak/cucu kita. Sepanjang keturunan kita dpt saka angkara spt ini lah!!

el said...

kalau kamu masih ada nafas,bertaubatlah dengan sebenar2 taubat.mohon keampunan dari Allah juga kepada suamimu.walaupun suamimu melakukan perkara yg sama,harus diketahui bahawa redha Allah terletak pada redha suami.tidak kira suami orang yg fasik @ tidak,kamu telah melakukan dosa yg sangat2 besar.ingatlah mati sebelum izrail memberi salam

Anonymous said...

baguslah, suami tu da rasa sedap dan nikmat, bagila bini dia rasa jugak, apa salah menikmati kehidupan :D

Anonymous said...

Aku jg seorg isteri yg ketagihan seks sejak remaja lagi,suami aku tahu live aku mcm mn sblm kawin tapi ia tetap nk memperisterikn aku.dia jg pernah berpesta seks dgn aku dn rakan2.suami aku suka perempuan social spt aku.malahan dia berbangga memiliki aku.
aku ketagihan diliwat.jg pernah membuat seks dgn suami aku bersama rakan dia.aku rasa puas seks begitu.selepas kawin aku masih lg bersosial dgn rkn2,suami aku xkisah cuma dia pesan klu main jgn sampai mengandung.bg aku dn suami seks dah jadi biasa bg kami.rakan2 perempuan aku suma memang da barai.kaki clubbing dan ada yg addict minuman keras.tetapi tetap jg laku walaupun umur masing2 sudah meningkat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive