25 August 2008

Ariff Dahului Undian di PK Pmtg Pauh

Terkejut besar atau depa kata terkejut beruk (tak tau pasai apa beruk di ambil kira dlm kes ni - may be kena tanya KJ la kot) bila baca tajuk dalam blog Perisik Rakyat sebentar tadi.

Terasa rugi sangat lah aku mai Pmtg Pauh ni bila mana satu survey yang telah dibuat mengatakan Ariff telah mendahului sebanyak 95%

Cis, macamana yang Ariff boleh dapat sebanyak itu, padahal aku baru saja melalui sekitar kawasan Pmtg Pauh. Kalau di tengok dari "perang" poster, bunting dll sudah pasti kejayaan di pihak DSAI.

Termenung aku sejenak. Apakah betui "survey" ini. Rasa macam tak nak aku terus membaca artikel Perisik Rakyat ni ... Rasa semacam jer lah aku

Korang boleh la baca DISINI aku dah tengok, memang sedih sgt rasanya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive