23 November 2010

Pengakuan bekas pengikut ajaran sesat : Isteri disetubuhi di depan mataku

Ajaran Sesat Laga Lutut

Sekiranya tuan-tuan masih ingat lagi, satu ketika dahulu heboh di media massa berhubung ajaran sesat laga lutut. Ajaran sesat ini mengamalkan pertukaran pasangan yang ditentukan sendiri oleh tuan guru tersebut. Pada hari 'tarbiyah', setiap pasangan akan berkumpul di sebuah kawasan khas (biasanya di kediaman ahli-ahli sendiri bagi mengelakkan dihidu pihak berkuasa).

Aku dan isteri adalah bekas pengikut ajaran itu. Di sini biar aku ceritakan serba sedikit mengenai diriku dan keluarga. Aku adalah seorang technician di sebuah kilang terkemuka di Lembah Klang. Isteriku pula adalah seorang kerani di sebuah jabatan kerajaan. Ketika itu, aku berumur 29 tahun manakala isteriku 25 tahun. Kami telah berkahwin selama 6 tahun dan dikurniakan seramai 2 orang anak perempuan yang comel. Kami mula mengenali ajaran sesat ini apabila diperkenalkan oleh seorang kenalan lama isteriku. Aku dan isteri adalah seorang yang amat cetek tentang ilmu agama ...... seterusnya DI SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive