27 July 2010

Gagal merasa kemuncak seks suami

Masalah saya ialah tidak pernah merasai pancutan mani suami dalam faraj saya selama kami bersetubuh.

Begitu juga dari segi kenikmatan ejakulasi.

Ini membuatkan saya kerap bertanya pada suami sama ada dia sudah 'memancutkan' air maninya atau belum sebelum saya menyuruhnya menarik zakar keluar apabila mengetahui suami sudah klimaks.

Saya selalu menipunya menyatakan saya sudah klimaks kerana tidak sampai hati melihat dia kepenatan. Adakah ini petanda saya kurang subur?

Apakah makanan tambahan yang boleh diambil jika perlu selain asid folik untuk merangsang kesuburan, potensi hamil dan keghairahan?

Apakah cara atau teknik terbaik untuk memastikan sperma terus mengalir ke faraj dan dapat disenyawakan selepas bersetubuh selain menghitung waktu kesuburan? .... seterusnya DI SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive