23 December 2012

Betina Haramjadah, Laknat, Sial ...


9 comments:

Libang Libu said...

Apa kita nak kata syeikh, kita tak dibenarkan guna hudud.

Anonymous said...

pompuan mcm ini adalah pompuan sundal. Semoga ditempatkan dalam api neraka selama-lamanya didunia dan diakhirat. Amin

Anonymous said...

Anak sundal punya adlin. Aku doakan hidup kau sengsara di dunia dan kekal selama-lamanya dineraka Allah kelak. Amin

Anonymous said...

Smoga dia sedar dan bertaubat seblm nyawa smpai di halkum.

batu pelangi said...

Mana dia PERKASAM dan PEEGIDA????
Mana dia ULARMAK UMNO??? Betina ni
sepatutnya dihukum!!

Anonymous said...

sallam para ulamak sekalia HALAL KE KLU DARAH BETINA HARAMJADAH,LAKNAT&SIAL NIE DITUMPAHKAN

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

maie1958 said...

betina ni anak orang umno la,tak ada dosa dan pahla dalam hidup ni,yang ada makan,hiburan dan suntuk/chot!!!!

plain83 said...

nauzubillah... istigfar aku banyak2 masa baca komen pompuan gila ni... astagfirullah, dah kena amik tindakan ka blom pompuan ni?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive