12 April 2009

TERKINI - Beberapa Ahli Parlimen Akan Meletak Jawatan

"Salam,
Khabarnya setelah ramai yang kecewa dengan pengumuman barisan kabinet yang baru, 2 Ahli Parlimen dari Terengganu, 1 Ahli Parlimen dari Sabah, 1 Ahli Parlimen dari Perak, dan 1 Ahli Parlimen dari Johor akan letak jawatan sebagai Ahli Parlimen.
Mereka ialah Dato Mohd Nasir-Kuala Nerus-,Dato Mohd Jidin-Setiu-,Dato Tajuddin Rahman-Pasir Salak,Dato Bung Mokhtar-Kinabatangan-,dan Datuk Halimah Sadiuqe-Tenggara.Mereka dikatakan akan meletak jawatan sebagai langkah awal dan akan diikuti oleh ahli parlimen lain.
Ini berlaku berikutan Y.A.B PM yang baru telah membentuk suatu barisan kabinet yang goyah dan tidak stabil dan mereka telah hilang kepercayaan terhadap Y.A.B PM yang baru" .
Aku dah kata dahhhhhh . . .
sumber:

4 comments:

Anonymous said...

Jangan letak jawatan YB, YB. Jadi ahli bebas dan soking Pakatan and unji tak percaya kepada BN.

Anonymous said...

aku tak yakin khabar angin ini apatah lagi bung mokhtar..penjilat umno no 1...jangan ambil kisah sangat...agak mustahil acah-acah aje tu...ada planing dari umno nie.....

Anonymous said...

Ye..aku setuju dengan pandangan Anonymous April 12, 2009 4:25 tu..jangan mudah suka dengan khabar angin..kita bukan tak tau BN - UMNO tu paling kuat ber -retorick! Banyak akal meng'Auta' dan memanipulasi rakyat..dari rakyat biasa sampai ke raja depa buat main-main kepala kita..kita semua ni di buat macam lah BODOH sangat!

Anonymous said...

cara mudah nak kaya,jadi ugut letak jawatan,nanti najib bayar juta-juta,boleh pergi mongolia atau danok thailand.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive