18 July 2009

Anugerah Planet Hollywood di Astro: Artis buka seluar atas pentas

Setelah siaran langsung petang tadi untuk perlawanan bolasepak persahabatan antara Manchaster United dengan Malaysia yang berkesudahan MU menang 3-2, malam ini satu lagi siaran langsung di bawakan oleh Astro melalui Astro RIA.

Anugerah tahunan - Planet Hollywood, anugerah industri musik antara tiga negara, Malaysia, Singapura dan Indonesia kini sedang berlangsung di Jakarta, Indonesia.

Terkejut aku sebentar tadi, sekitar jam 10.15, dua artis, seorang lelaki dan seorang perempuan dijemput naik ke pentas untuk mengumumkan pemenang untuk Anugerah Album Terbaik. Tiba-tiba si artis lelaki ini telah berpusing membelakangkan penonton, membuka jeans nya, melondehkan untuk menunjukan seluar dalam nya yang antara lain tertulis ..... kiss me ....

Masyaallah .... apa dah jadi ni.

Kenapa pihak production Astro melepaskan babak ini? Bukan kah setiap siaran langsung akan ada " delay time" nya? "Delay time" akan membolehkan pihak produksi tempatan untuk memotong mana-mana babak yang tidak sesuai untuk sesuatu negara, umpamanya iklan minuman keras, rokok atau apa saja yang dilarang di negara terbabit.

Tunggu apa kata ASTRO nanti.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive