22 June 2010

Ibu tunggal kandungkan anak menantu?

Mulanya menantu agak takut-takut. Takut diketahui isteri. Tapi dengan jaminan kak Kiah, menantu nya dan mula berani, berani menjamah seluruh tubuh montok si ibu mertuanya, setiap malam ketika ketiadaan isterinya. Badan kak Kiah ni walaupun dah hampir 40, tapi dari jauh masih boleh dikata awal 30an. Masih menggiurkan.

Perlakuan mereka berterusan. Kak Kiah mendapat segala-gala dari menantunya. Seminggu anak nya bekerja malam, seminggu lah mereka akan tidur bersama seperti suami isteri. Tiada akan ada apa-apa gangguan atau halangan. Hanya mereka berdua saja. Bebas untuk melakukan apa saja.

Mereka meneruskan hidup seperti biasa. Seperti tidak ada apa-apa hubungan kak Kiah dengan menantunya. Di rumah hubungan mereka seperti keluarga lain bila anak kak Kiah ada bersama, tapi bilamana anak nya keluar bekerja mereka bertukar menjadi seperti pasangan suami isteri.

Semuanya itu tak dapat dihidu anak kak Kiah. Dia tidak pernah beranggapan buruk terhadap suaminya. Maklumlah mereka berkahwin atas dasar cinta, bukan pilihan keluarga. Si suami juga tetap melayan anak kak Kiah seperti dari awal dulu, termasuk batinnya tak pernah kurang, walau pun kini dia terpaksa bekerja keras untuk memberi nafkah batin kepada dua "isteri" - [artikel penuh DI SINI]

1 comment:

Unknown said...

seronoknya baca kisah2 macam ni. Memang beruntung kehidupan kaum hawa seperti kita kalau dapat kenikmatan bersama... saya suka berkongsi pengalaman sebab pernah hampir tertipu oleh pengamal perubatan traditional dan tidak mahu kaum sejenis saya tertipu. Saya pernah hantar kawan2 berubat berhubung masaalah lemah syahwat dan Alhamdulilah kata mereka semenjak berubat dengan ustaz tu ok, malahan ada yg dah tujuh tahun menikah (blm punya cahayamata) akhirnya mengandung. Pengamal perubatan traditional yg saya maksudkan ialah Ustaz Adi Wijaya, guru agama di daerah Pontian yang tinggal di kg Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat, Johor. Saya bkn promosi tetapi ikhlas, sebagai tanda kesyukuran sebab keluarga saya telah sihat dan memang saya pernah berjanji 'kalau dia sihat saya nak membantu sesama insan yang memerlukan khidmat perubatan traditional. Sempat saya rakam beberapa foto ritual perubatan beliau waktu menghantar ahli keluarga saya :
http://my.opera.com/saharaaban/albums/show.dml?id=14706102
http://www.flickr.com/photos/100007933@N06/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive