MH17: Perancis Beri 'Amaran' Jika Rusia Enggan Bekerjasama


Francois Hollande.

PARIS: Perancis memberi amaran kepada Rusia supaya memberi 'tekanan' kepada puak pemisah, pro-Kremlin di Ukraine agar memberikan kebenaran kepada pasukan penyiasat dan penyelamat untuk masuk ke lokasi kejadian nahas pesawat MH17.


"Sekiranya Rusia tidak mengambil tindakan sewajarnya dengan kadar segera, negara itu bakal berhadapan dengan tindakan yang akan dikenakan oleh Kesatuan Eropah pada Majlis Luar Negeri yang akan berlangsung Selasa ini," kata Presiden Perancis dalam satu kenyataan selepas mengadakan pertemuan bersama pemimpin Perancis, Jerman dan Britain pada Ahad.

27 June 2010

Janda yang gersang

Dalam perjalanan ke tempat makan P dah mula menunjukkan belang sebenar siapa dia. Belang seorang janda. Aku yang pada mulanya tidak mempunyai niat tak baik terhadap P dah mula tergoda dengan usikannya. P mencium pipiku. Aku tak dapat berbuat apa-apa kerana aku sedang memandu ketika itu.

Usikannya semakin menjadi-jadi. Tangannya yang pada mulanya di atas paha aku kini menjalar ke celah kangkang dan mengosok-gosok anu aku. Aku cuba melarang, tetapi dia tidak ambil peduli dengan larangan tersebut, malahan semakin ganas. Cuba membuka zip seluar aku. Kali ini aku betul-betul menolak. Dia hentikannya.

Kami menuju ke sebuah restoran untuk makan makam. [seterusnya DI SINI]

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive