27 June 2010

Janda yang gersang

Dalam perjalanan ke tempat makan P dah mula menunjukkan belang sebenar siapa dia. Belang seorang janda. Aku yang pada mulanya tidak mempunyai niat tak baik terhadap P dah mula tergoda dengan usikannya. P mencium pipiku. Aku tak dapat berbuat apa-apa kerana aku sedang memandu ketika itu.

Usikannya semakin menjadi-jadi. Tangannya yang pada mulanya di atas paha aku kini menjalar ke celah kangkang dan mengosok-gosok anu aku. Aku cuba melarang, tetapi dia tidak ambil peduli dengan larangan tersebut, malahan semakin ganas. Cuba membuka zip seluar aku. Kali ini aku betul-betul menolak. Dia hentikannya.

Kami menuju ke sebuah restoran untuk makan makam. [seterusnya DI SINI]

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive