21 July 2010

Isteri tak mampu melayan - suami langgan pelacur

Tolong jangan terlalu cepat 'menghukum' saya sebagai suami yang curang. Saya sudah jemu dan bosan untuk berbincang dari hati ke hati masalah saya dengan isteri baik secara lisan atau bertulis (saya telah berterus-terang tentang kehendak 'sex' seawal 3 atau 4 bulan selepas
kahwin). Malah berkali-kali air mata saya bercucuran bila memohon kerjasama isteri dalam memenuhi naluri batin. Jawapan isteri sama, "InsyaAllah berjanji akan baiki kelemahan diri"
.
Saya juga berterus-terang yang saya sudah terlanjur dengan perempuan lain (cuma saya tak sebut perempuan itu pelacur). Tabiat buruk saya makin menjadi-jadi mutakhir ini. Hati saya seolah-olah sudah tertutup untuk berbincang dengan isteri. Jemu dan bosan. Saya tak tahu apa
yang perlu dibincangkan lagi, semua kehendak saya telah disampaikan ... seterusnya DI SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive