13 July 2010

Pengakuan janda beranak 2

Suami meninggal kerana sakit. Selepas kematian suami, tugas membesarkan dua anak-anak sudah menjadi tanggungjawab aku sepenuhnya. Sejak itu walaupun kadang-kadang nafsu aku meronta-ronta, maklumlah umur aku baru memasuki 33 tahun, tapi dengan kesibukan kerja, aku dapat menahan segala godaan syaitan tersebut. Tapi tidak lagi apabila aku bertemu S.

Kisah bermula bila aku menghadiri satu majlis pelancaran sebuah rancangan reality TV tempatan. Aku dijemput oleh seorang “orang kuat” (S) rancangan tersebut. Sebelum itu aku hanya mengenali S melalui nama nya sahaja yang selalu terpampang di skrin-skrin TV.

Pertama kali, selepas kematian suami 5 tahun lalu, aku terpikat pada lelaki. Selepas pertemuan tersebut aku selalu teringatkannya. Sesekali aku menghubungi S, begitu juga dia. Hubungan kami berjalan seperti biasa. Dia nampaknya tidak bersungguh-sungguh dengan aku kecuali pada hari acara tersebut. [seterusnya DI SINI]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive