17 July 2010

Saya telah menangkap suami berlaku curang

Saya telah menangkap suami saya berlaku curang ketika melakukan perkara yang di kutuk pada bulan lepas. Semenjak hari itu saya tidak benarkan beliau pulang ke rumah. Apakah dosa saya?

Saya mendapat tahu dari perempuan itu (3rd party) bahwa suami saya telah mengatakan pada pihak keluarganya serta dirinya bahwa dia telah pun bercerai dengan saya dan kini sedang dalam process. Waktu itu kami masih hidup seperti suami isteri. Apakah talak sudah jatuh ? Bilakah eddah nya bermula ? Bila saya tanya kepada suami saya beliau menafikan dengan berkata saya hanya dengar dari mulut orang bukan dari mulut beliau dan kalau saya nak dengar orang punya cakap beliau tidak boleh buat apa-apa. [seterusnya DI SINI]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive