17 July 2010

Tolonglah saya ... saya isteri curang

saya mepunyai masalah yang cukup besar kiranya. saya telah berkahwin lebih dari setahun. tapi suami saya tpaksa menyambung pelajarannya di oversea. baru 4 bulan menikmati kehidupan berumahtangga suami meninggalkan saya untuk melanjutkan plajaran. suami sudah balik sebanyak 2 kali untuk tempoh setahun. dan itu pun tak lama. tak sampaipun sebulan. saya pula menyambung plajaran di unversiti tempatan.

masalah saya bermula apabila saya menjadi rapat dgn teman sekelas. pada mulanya hubungan kami sekadar kawan baik. tapi tanpa saya sedari dia mempunyai perasaan lain terhadap saya. pada mulanya apabila menyedari keadaan itu, saya mula menjauhkan diri darinya. namun, kesunyian yang mencengkam di hati saya telah mengheret saya sama kedalam jerat cinta terlarang ini .... seterusnya DI SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive