29 January 2011

Shahrizat dah jadi Insaf ke?


hehehehehe.. gelak tak boleh kuat-kuat ni, nanti orang dengar kata aku gila pulak gelak sorang-sorang. tapi memang aku nak gelak juga sorang-sorang pun, mula slow-slow lepas tu kalau nak kuat pun mampuih pi lah ... korang nak kata aku gila pun kata lah ... aku memang nak gelak tengok gambar ni (gambar aku cilok dari blog arus perjuangan) ... kahkahkahkah .... stop jap. mai kita bicara tentang gambar ni ... mulakan ...

Seumur hidup aku, belum pernah aku nampak sharizat ni menutup aurat litup macam ni. setiap kali aku jumpa dia mesti dengan cara pemakaian tudungnya yang nampak jamboi (seolah-olah pemakaian tudung rasmi baik dalam wanita umnoapco) kebanyakan menteri wanita umnoapco, bini-bini menteri umnoapco, bini perdana menteri umnoapco, semua pakai tudung nampak jamboi, walau dalam masjid sekali pun.

Tapi demi untuk mengambil hati para peneroka Felda Cempelak, sempena PRK Tenang ni, gambar Sharizat bertudung (yg aku kata mmg diambil utk poster ni saja) telah digunakan bagi menjemput warga Felda untuk sama-sama menyertai solat hajat mereka.

Korang tengok lah betapa hipokritnya umnoapco .... Semuanya ini kerana calon PAS cikgu Mala bertudung litup. apakah lepas ni, lepas prk Tenang Sharizat akan bertutup litup macam ni? Kita tunggu ...$

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive