29 April 2011

Perkahwinan Putera William - First Lady dijemput tapi Fat Lady tidak ... jadi siapa sebenar First Lady of Malaysia?

Putera William  Britain TAK MENGIKTIRAF Rosmah Mansor sebagai First Lady of Malaysia sebaliknya mengiktiraf Raja Permaisuri Agong sebagai FIRST LADY OF MALAYSIA.

Tengok gambar diatas, Raja Permaisuri Agong yang di jemput ke Majlis Pra Perkahwinan yang diadakan di Hotel Mandarin Oriental London pada 28 April 2011, dan bukan minah katek yang perasan dia first lady tu

Jadi, siapa sebenarnya First Lady of Malaysia? Permaisuri Agong atau sipendek katek tu?

Jadi si katek jangan nak perasan awak tu First Lady ...

sumber asal : Manjung Mari

6 comments:

Anonymous said...

Heran, walau pun berbagai kumpulan masyarakat dalam negara ini mempermainkan isu first lady, tetapi Najib kelihatan sama sekali tidah tersinggung. Adakah beliau terlalu takut untuk menegur atau beliau sendiri seronok dengan status tersebut.

Anonymous said...

kah kah ka..FAT lady of Malaysia xde pun...puas aku tunggu

Miecyber said...

Bik Mama perasan lebih...

Satu Komuniti Satu JPJ

islammesra said...

putri2 adik kakak,aku rasa banga dengan permaisuri malaysia, tahu dengan peranan musimah islam, tak ler mcm sekemitot tu. muga hidayah tu, anak bangsa , akan menguatkan islam di alam fanah ini.right time the women in islam. allahahukbar.

perjalanan pulang said...

melihat wajah dicermin............

Anonymous said...

Jangan "underrate" our Fat Lady. Agak2nya selepas ini Fat Lady kita akan menslimkan body, minta cerai dpd. DSN dan tackle pula the present atau the next YDP Agung untuk menjadi FLOM yg. sebenarnya. Beliau ini "master strategis" dan pengamal ilmu hitam. Mengikut sejarahnya beliau pernah ceraikan suami dia dulu untuk pikat dan berkahwin dgn DSN kerana DSN berpotensi jadi PM. Waktu itu DSN telah beristeri. Dia ni sangat2 ambitious dan bercita-cita tinggi. Mintak2 perkara ini tak berlaku.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive