19 November 2011

SANTAI MALAM : Isteri curang kerana suami tak mampu ...?

Tidak dapat dinafikan dalam zaman cyber sekarang wanita lebih ‘demanding’ dalam soal seksual disebabkan pengetahuan seks bukanlah rahsia lagi (atau rahsia dalam kelambu kata orang tua dulu-dulu). Ramai wanita mengambil sikap lebih terbuka dalam mempelajari bab-bab ini dan lebih berpengetahuan.

Mereka tahu apa yang mereka inginkan dan mengetahui hak-hak mereka di dalam hubungan seks. Mereka juga ingin menikmati kenikmatan seks sama seperti lelaki.

Tetapi malangnya hajat mereka tidak kesampaian! Suami syok sendiri manakala si isteri terkulat-kulat makan hati! Nak tahu apa jadi? Lama-kelamaan wanita akan mula merasa bosan, kecewa, sakit hati, sedih dan perasaan-perasaan ini akan menyebabkan mereka menjadi dingin di dalam hubungan seks.

Maka terjadilah dialog sebegini:

Suami : “Ayang… nak ehem..ehem”
Isteri : “Tak naklah bang… ayang penat…”

Ha! Bagaimana? pernah mendengar dialog sebegini? atau ia pernah terjadi kepada ANDA? Kajian menunjukkan wanita yang mendapat kepuasan seks tidak akan menolak malah mereka merasa seronok melakukannya.

Mungkin ada di antara para suami akan menarik nafas lega dan berkata, “isteri aku ok je, tak pernah merungut atau menolak pun bila diajak bersama”. Tunggu dulu! Adakah anda betul-betul yakin isteri ANDA benar-benar berpuas hati?

Cuba baca pengakuan wanita-wanita di dalam satu lagi kajian yang dijalankan di Amerika. “Sebenarnya mereka terlalu menyintai pasangan mereka (lelaki) sehingga mereka sanggup berlakon (berpura-pura klimaks dan tidak menolak atau merungut) untuk memberi sokongan psikologi dan bersimpati di atas kelemahan suami mereka di ranjang”.

Namun KENYATAANNYA mereka mengakui merasa amat KECEWA, TIDAK BERPUAS HATI KERANA KEHENDAK SEKS MEREKA TIDAK DIPENUHI SEPENUHNYA dan ada yang MENGALAMI TEKANAN DAN GANGGUAN EMOSI! STRESS!

FAKTA PENTING: Mengikut kajian rambang yang dilakukan di negara membangun, 25% wanita berpura-pura mencapai klimaks dan pastinya bilangan wanita Malaysia mungkin lebih dari itu bukan luar biasa. (Dr. Hj Ismail Bin Tambi, Pakar Kesihatan Reproduktif Dan Seksual)

Rata-rata mereka MENYALAHKAN lelaki kerana ‘ketidak upayaan’ itu menyebabkan mereka mencari alternatif lain (CURANG)!

Lebih tragis lagi, 98% wanita di Amerika, mengaku berlaku CURANG kepada pasangan mereka disebabkan oleh faktor kelemahan atau ketidakupayaan pasangan mereka ( lelaki le tu ) MEMUASKAN NAFSU SEKS mereka di ranjang.

AWAS! Jangan biarkan perkara ini berlanjutan dan mengancam kebahagian ANDA suami isteri. LAYARI BAHTERA ASMARA ANDA BERDUA HINGGA KE PELABUHAN NIKMAT BERSAMA !

Ikhlas dari : Qalam Sutera Enterprise

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive