15 November 2011

“Saya dapat 3500 USD untuk sesi fotografi tersebut", - Zarina Anjoulie

Siapa yang tak kenal dengan pelakon penuh kontroversi juga model ni, kan...? Bermula dari isu gambar bogel Zarina yang pernah tersebar di internet sekitar awal tahun 2008, kemudian isu Zarina yang berang dengan Awal Ashaari di Twitter sehinggalah yang terbaru, gambar seksi ala aktres Hollywood Megan Fox yang tersiar di Majalah FHM versi Indonesia keluaran Oktober lalu.

Menurut laporan blog hiburan OhBulan.com, Zarina seakan sudah kebal dengan pandangan, kritikan serta tomahan orang ramai mengenai tindakan beraninya itu. Sebaliknya dengan penuh yakin, teraju utama filem ‘Khon Malay’ni bersyukur kerana selepas segala penghinaan, dia terus mendapat tawaran berlakon semula.

“Saya sangat bersyukur dapat tawaran berlakon selepas segala penghinaan yang saya terima. Mak saya cakap, doa orang teraniaya akan termakbul,” ujar Zarina Anjoulie.

“Basically, sama ada saya buat photoshoot tu ataupun tidak, saya tetap akan dikutuk. Even sudah lama saya tak berlakon pun, tetap kena kutuk dengan orang. Its like pakai dress pun nak komen, sedangkan artis lain yang terdedah sana-sini, tak ada pun orang nak cakap apa-apa.”

“Saya dapat 3500 USD untuk sesi fotografi tersebut, bukan nak jual badan, tapi orang bayar untuk saya buat kerja. Memang dari dulu saya minat modelling, daripada saya kena kutuk baik saya kerja dan buat duit,” tambahnya lagi dengan nada penuh kecewa.

“Sebelum ini saya selalu merayu, minta maaf pada semua orang. Tapi tak ada orang yang kisah, orang tetap bencikan saya, so apa saya boleh buat? Bukanlah semua orang benci, ada juga yang masih sokong saya. Sekarang ini, saya suka menjadi diri saya sendiri dan tak perlu berpura-pura macam artis lain.”

Zarina juga menjelaskan bahawa dia tidak pernah menyembunyikan mengenai sesi fotografi dia untuk FHM. Dia mengaku bahawa peminatnya di Twitter adalah yang pertama mengetahui tentang hal ini.

“My fans on Twitter is the first one to know about the shooting, I tak pernah sorok pasal shoot ni. I know ramai tak suka, tapi I memang sukakan photoshoot,” ujar Zarina mengakhiri perbualan.

- mD

6 comments:

Unknown said...

“Saya dapat 3500 USD untuk sesi fotografi tersebut, bukan nak jual badan, tapi orang bayar untuk saya buat kerja
Kenyataan bodoh + jahil,
sesat lagi menyesatkan.
kalau orang bayar untuk buat kerja Tut.. macammana? sanggup la agaknya..

Benda pelik dalam malaysia,pendakwah Islam dikenakan banyak syarat dan sekatan tapi artis-artis yang perangai macam pelacur ni tak de pula dikenakan apa-apa sekatan.

Mamu said...

sebarkan berita hangat ini.. YB Hamidah melatah lagi.. Kali ini di halau keluar rumah oleh suaminya. http://yomamaparpu.blogspot.com/2011/11/yb-hamidah-melatah-lagi-kali-ini-di.html

Anonymous said...

berhala umat islam adalah duit..hehe

Anonymous said...

Kalau TELANJANG terus berapa agaknya ya.....

Anonymous said...

sudahlah sesat lagi menyesatkan.Kalau jadi ikutan puteri2 UMNO bertambahlah parah.....

Anonymous said...

kalau tambah satu {1} usd lagi dia telanjang le,kan he he he

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive