16 January 2012

Isteri bersama lelaki misteri atas katil punca Hattan bercerai

Di laman sebuah forum hiburan popular, Cari Forum, baru-baru ini telah terpampang gambar bekas isteri kepada penyanyi-komposer terkenal, Hattan, Fara Asyikin , berpelukan bersama seorang lelaki, di atas katil. Gambar itulah di katakan menjadi punca kepada penceraian Hattan dan Fara Asyikin.

Difahamkan blog milik Fara Asyikin telah di godam oleh seorang individu yang tidak diketahui siapa indentitinya. Tapi yang pasti, individu itu tidak berpuas hati dengan dia dan Hattan. Farah Asyikin juga di dakwa berhutang dalam jumlah yang banyak kepada seseorang dan penggodam itu meminta beliau untuk menggunakan suami, Hattan bagi membayar segala hutang piutang tersebut.

Tak cukup dengan itu, Farah Asyikin juga di katakan pernah mengandung hasil hubungan bersama seorang ...
kekasih berbangsa asing ketika berada di Jakarta, Indonesia dan telah menggugurkan kandungan itu.

Beberapa bulan lepas, kecoh apabila Hattan mengamuk di sebabkan gosip yang tersiar di sebuah akhbar mega tempatan, mengatakan kononnya penyanyi Biso Bonar itu bercerai di kala perkahwinan barunya, mencecah usia 2 minggu. Malah dia dengan tegas menafikan perkara tersebut.

Bagaimanapun, timbul pula berita, memang benar Hattan dan isteri menceraikan Farah Asyikin dengan talak satu. Dan rumah tangga yang di bina pada November tahu lalu hanya mampu bertahan selama 2 bulan sahaja.

Senadainya betul cerita ini, bererti wanita itu memang mempunyai masalah peribadi yang agak dahsyat sebelum berkahwin dengan Hattan.

Pun begitu Hattan sehingga ke hari ini masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan kepada media berhubung gosip ini. - mD

4 comments:

Anonymous said...

yg ko ni pun satu la Hattan.yg ko cari bini perangai mcm haramjadah tu buat ape?.......cari la yg beriman sikit....nak kata bodoh kang ko tu dah nak masuk usia warga emas..cuba pikir la sikit...aku syorkan ko ni berkawan la sikit dgn Bob Lokman..sham kamikazi ke....bersih Minda skit la bro.........

Anonymous said...

sokong3x

Sari said...

setujuuuuu

Anonymous said...

Telah dijanjikan allah lelaki yg baik adalah untuk perempuan yg baik.

Nabi sendiri bersabda hak seorang anak terhadap bapanya ada 3. mencarikan ibu yg baik, memberikan nama yg baik2 & mengajarkan seluruh isi al_quran kpad anaknya.

Nak mencarikan ibu yg baik utk anak kita kena istikharoh dulu!!! Sesuai ke tak pompuan yg kita berkonan jang oii. Jangan main tengok sedap mata. Muka fotogenik lagi exotic terus nak sambar x ingat Allah masa nak nikah. Pompuan tu kan hak Allah. Istikharoh la dulu. Ya Allah kalau ini jodoh yg engkau telah tetapkan satukanlah kami dalam rahmat Mu... Kalau bukan jodoh ku gantikanlah dgn yg lebih baik lagi exotic. Doa simple je. Istikharoh 2 rekaat je.

Namun... Sebelum 3 perkara di atas kita buat kena pasang niat dulu!!!

Niat sahaja aku nak bernikah kerana sunnah Nabi. Barulah ada kebarokahan hdup berumah tangga.

Nawaitu sngt penting.

Aku stujus dgn anon 1:42. Tapi lebih baik bekawan dgn Ust Ismail Kamus terus. Barulah biso bonar jang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive