04 February 2012

Siapakah gerangan wanita cantik di sebelah TMJ itu?

Akhirnya……

Inilah foto yang diambil daripada laman Twitter milik TMJ, @HRHJohor2(6.45pm, 3 Februari 2012) Inilah foto yang diambil daripada laman Twitter milik TMJ, @HRHJohor2(6.45pm, 3 Februari 2012)


Siapakah gerangan wanita cantik di sebelah TMJ itu? Wajah jelita itu saling tak tumpah seperti wajah aktres popular tanahair.  Tak payahlah disebutkan namanya…satu Malaya kenal siapa si jelita itu…Nampaknya, kali ini sudah terang lagi bersuluh.  Tak payah lah kita asyik dok main teka-teki lagi kerana tuan empunya diri sudah berani berkongsi saat-saat mesra mereka melalui  laman sosial ranking ketiga terkenal di dunia ni…apalagi kalau tak laman sosial Twitter.



Laman sosial Twitter milik TMJ (@HRHJohor2)Laman sosial Twitter milik TMJ (@HRHJohor2)


Bukan apa. ..kami tumpang gembira dan turut berdoa untuk kebahagiaan pasangan merpati dua sejoli ini. Apalagi, tuan empunya laman Twitter sendiri yang asyik me’retweet’ (mengulang dalam bahasa twitter) akan doa-doa dan ucapan-ucapan berbaur tahniah kepadanya. Amin….

Tindakan me-“retweet” (mengulang dalam bahasa Twitter) TMJ yang seakan-akan mengaminkan doa pengikut-pengikutnya.Tindakan me-“retweet” (mengulang dalam bahasa Twitter) TMJ yang seakan-akan mengaminkan doa pengikut-pengikutnya.


Apakah ini satu petanda pasangan  ini sudah bersedia untuk tampil di khalayak umum dan mengisytiharkan perhubungan mereka sebagai sesuatu yang ‘rasmi’? Sama-samalah kita nantikan….


SUMBER - mD

1 comment:

Anonymous said...

mudah2an kekal ke anak cucu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive