24 June 2012

TERHOT : Najib semakin menggelabah ... 200 ahli dan pemimpin UMNO/BN akan umum keluar parti malam ni

Semalam Najib Razak terus memberi tekanan kepada pentadbiran Pakatan Rakyat Selangor menjelang PRU13 yang akan berlaku bila-bila masa. Beliau mengatakan kerajaan persekutuan yang akan dipimpin oleh Pakatan Rakyat adalah kerajaan “yang tidak boleh diharap".

Ini berikutan dakwaan Presiden Umno itu bahawa Parti Keadilan yang mengawal Selangor berada dalam krisis konflik dalaman dan menyeru kepada pengundi untuk memilih parti yang "boleh menentukan kesinambungan kestabilan dan keyakinan".

“Pakatan Rakyat juga tidak menghargai kebaikan PTPTN dan mereka juga tidak merasakan keperluan untuk membayar hutang mereka". Najib memberitahu kepada 500 hadirin,"Jika kita mati tanpa membayar hutang, jiwa kita akan diseksa di akhirat nanti".

Kehancoran UmnoBn

Apabila taraf seorang Perdana Menteri dari UmnoBn sibuk membicarakan hal parti-parti dari Pakatan Rakyat, ini menunjukkan bahawa nilai taraf seorang Perdana Menteri itu diletakkan ditahap yang paling bawah sekali. Sebagai seorang Perdana Menteri Malaysia, sepatutnya beliau membicarakan soal membantu Rakyat, merealisasikan pertumbuhan ekonomi yang merangsangkan dan melaksanakan pemerintahan yang bersih tanpa ketirisan, rasuah serta penyelewengan.

Apabila dikatakan pemberian pendidikan percuma itu membankrapkan Negara, penurunan harga petrol RON95 membankrapkan Negara, pemberian Air Percuma membankrapkan Negara... ini mempamerkan sikap hati yang busuk dari seorang pemimpin tertinggi Negara terhadap rakyat... Apabila Rakyat dibantu, Negara akan bankrap... tidak pula bankrap Negara jika anak menteri diberi projek jutaan dan billion Ringgit serta ratusan juta Ringgit diberi kepada keluarga Menteri hanya untuk membela lembu.

Ratusan Ahli & Pemimpin Bn Keluar Parti

Belum lagi reda kemusnahan yang akan melanda BN Sabah dalam waktu terdekat nanti, malam ini akan berlaku satu lagi kehancoran kepada UmnoBn apabila Ratusan Ahli dan juga Pemimpin-pemimpin Bn akan mengumumkan keluar parti.

Pengumuman keluar parti anggota dan pemimpin Bn akan berlaku semasa Program Merdeka Rakyat yang akan diadakan di Nibong Tebal, Pulau Pinang, pada jam 9 malam nanti. Kita tunggu dan lihat...

Najib Razak sibuk mendendangkan dan melayani masalah-masalah kecil Parti dari Pakatan Rakyat... dalam masa yang sama UmnoBn semakin hari semakin hancor apabila terperangkap dengan strategi Anwar Ibrahim, Hadi Awang dan Lim Kit Siang...

Ayuh !!! Teruskan permainan ini... Anak-anak muda semakin hari semakin jijik dengan UmnoBn... Reformis Anak Muda

3 comments:

Anonymous said...

Tanda-tanda kiamat kecil buat umno...pemimpin nombor satunya dah hilang arah tuju.Meroyan tak tentu hala.

Anonymous said...

Pandai juga Najib bercakap tentang seksa di akhirat. Persoalannya, adakah dia benar-benar yakin tentang adanya Hari Kiamat. Berdasarkan kepada cara hidup dan apa yang telah dia lakukan selama ini, saya agak curiga dengan kenyataan yang telah dikeluarkannya itu.

Anonymous said...

Mana ada orang BN yang sanggup keluar parti. Belum pun sempat buat pengakuan dah terima berbagai ugutan dari kaki pukul dan samseng.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive