28 October 2012

Baju terlondeh, J Lo tayang payudara


..
Mula-mula, Nick Minaj. Kali ni Jennifer Lopez @ J.Lo pulak yang menjadi 'mangsa wardrobe' dan insiden tu terjadi semasa dia membuat persembahan di O2, London, malam Isnin (22 Oktober) lalu.
J.Lo yang kini dikhabarkan berada di Eropah sempena konsert jelajah 'Dance Again', secara tidak sengaja telah menayangkan payudaranya kepada ribuan peminat, hanya selepas beberapa hari insiden seumpama itu terjadi, sewaktu diva Pop Amerika ini membuat persembahan di Itali.

Menurut Radar Online, momen itu berlaku ketika Jennifer yang mengenakan jumpsuit labucinya sedang ligat mempamerkan salah satu rutin tarian penuh energetik. Malang, dia tiba-tiba hampir tergelincir lantas baju bahagian kanannya terlondeh dan... Namun dia cepat-cepat membetulkan bajunya itu dan meneruskan persembahan.
..
Sebelum ini gara-gara baju yang sama, dia pernah mengalami insiden memalukan seperti itu ketika membuat persembahan di Bologna, Itali.

Bagaimanapun konsert bintang Pop berusia 43 tahun ini tetap meriah dan mendapat sorakan gemuruh peminat.

J.LO juga sempat menulis di laman Twitter-nya: ‘LONDON! WOW! Thank you for an amazing night! #untilnexttime. Lots of love always! #DanceAgainWorldTour2012''.

Namun dia tidak menyebut langsung tentang insiden baju terlondehnya itu.

Dan, harap-harap J.Lo boleh minta perekanya buat sesuatu pada baju itu. Kalau tidak, bila datang ke Malaysia pada Disember nanti, tolong jangan pakai baju tu sewaktu persembahan. Bahaya.

1 comment:

RojakPasembor said...

Pada artist barat, perkara biasa jer tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive