03 May 2013

Kisah Zahid Hamidi ...

Kisah Anak Zahid Hamidi . 


Dalam kempennya kepada pengundi Zahid Hamidi berpesan "Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!" 

Selepas kejadian eksiden yang menimpa anaknya sehingga koma, keadaan dah terbalik! Dalam satu majlis perjumpaan ahli majlis amanah ikhtiar di Bagan Datoh, Zahid Hamidi sambil menitiskan airmata merayu muslimat PAS mendoakan anak beliau yang masih dalam keadaan koma walaupun telah dibedah tempurung kepala kelmarin. 

Kejadian kemalangan yang berlaku depan mata anak sahabat aku (nama dirahsiakan). Alkisahnya, sebelum kejadian si Hafiz ni (anak Zahid Hamidi) menaburkan risalah2 memburukan Mursyidul Am PAS TGNA di sekitar kampung2 dalam parlimen Bagan Datoh.


Apabila melintasi kawasan petugas Pakatan Rakyat sedang membuat kerja2 menggantung bendera kempen, beliau dengan angkuh menunjukkan isyarat thumb down kepada petugas2 tersebut. Akibat perbuatan itu motosikal berkuasa tinggi yang sedang ditunggangi (Motosikal Zahid Hamidi punya) tergelincir lalu berlakulah kemalangan.

Melihat kejadian tersebut, petugas2 Pakatan Rakyat yang telah di 'thumb down' tadi lah yang menolong menyelamatkan beliau seterusnya menguruskan penghantaran ke hospital! 

http://thecybersniper.blogspot.com/

3 comments:

Anonymous said...

SEMOGA APA YG TERJADI DAPAT MEMBUKA HATI INSAN INI ERTI KEBENARAN DAN SEMOGA ANAKNYA DILINDUNGI ALLAH DARI PETAKA SETERUSNYA

Anonymous said...

Balasan org yg suka memfitnah innocent people. Moga2 Zahid insaf akan perbuatannya. Bila Allah nak bayar pembalasan, bila2 masa dia blh ksh tunjuk.

Anonymous said...

Kalau dah coma lepas tu berlaku pindah memindah atau bertukar hospital dan yang nak direpair tu pulak otak hmmmm tak tahu nak cakaplah. Tambah pulak di Malaysia. Yang pakar-pakar pandai ramai d luar negara!!Teringat cerita Moktar Dogong kes Anwar Ibrahim. Suka sangat ia bila Anwar dipenjara. Putus wayar kepalanya masuk hospital swasta sampai bil lebih RM200.000. Lepas tu pindah HKL. Orang tak boleh tengok sebab otak dia bengkak kerana terlalu pandai. Aku tau sebab bos aku orang no 2 dan dia iring sorang Hakim lawat si Mokhtar. JANGAN INGAT DOA ORANG TERANIAYA TIDAK DIMAKBUL ALLAH SWT. JANGAN INGAT DOA ORANG-ORANG BERTAKWA TIDAK DIMAKBUL OLEH ALLAH SWT. KALAU KORANG BERANI KORANG PULAKLAH BERDOA SUPAYA ORANG YANG MELAWAN BN DIBERI BALASAN. BUATLAH SOLAT HAJAT BERAMAI-RAMAI. Sekian.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive