06 February 2014

Sekat Pakatan di RTM: Shabery penjenayah nombor 1, - PKR

Naib Presiden PKR, N Surendran dakwa Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek penjenayah nombor satu. Gambar fail.Naib Presiden PKR, N Surendran dakwa Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek penjenayah nombor satu. Gambar fail.Naib Presiden PKR, N Surendran hari ini mendakwa kerajaan Barisan Nasional (BN) melakukan jenayah apabila menggunakan Radio Televisyen Malaysia (RTM) untuk kepentingan mereka kerana stesyen milik kerajaan itu dibiayai melalui wang pembayar cukai yang seharusnya turut memberikan liputan adil kepada Pakatan Rakyat (PR).
Ahli Parlimen Padang Serai itu berkata, Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek adalah penjenayah nombor satu kerana keengganan memberikan slot siaran yang adil kepada pembangkang.
"Ini merupakan satu jenayah yang amat serius dilakukan oleh pemimpin Umno dan BN. RTM dimiliki oleh rakyat," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya, hari ini.
"Namun apa yang berlaku kini apabila pemimpin Umno menguasai RTM biarpun ia mengetahui segala perbelanjaan datangnya dari duit rakyat maka ini adalah kes pecah amanah," katanya. - 6 Febuari, 2014.- TMI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive