22 May 2014

Mengapa Umno takut DAP letak Dyana di Teluk Intan?





http://omakkau.blogspot.com/ | .

RAHSIA TERBONGKAR DENGAN 3 GAMBAR SEBAGAI BUKTI MENGAPA UMNO AMAT TAKUT DAP LETAKKAN DYANA SOFYA SEBAGAI CALONNYA DI PRK PARLIMEN P076 TELUK INTAN!!!!


3 foto di atas sebagai bukti berbicara dengan sendirinya mengapa Umno cukup gerun, ketar kepala lutut, senak perut dan menggigil satu badan apabila DAP menamakan Dyana Sofya Mohd Daud sebagai calonnya di PRK Parlimen P076 Teluk Intan.

Jangan katakan penduduk Melayu tertarik, tertawan dan akan memberikan sokongan dan undi kepada Dyana Sofya Daud, para petugas perayu undi BN Puteri Umno pun cukup tertarik dan tertawan.

Mesti jauh di lubuk hati mereka akan berkata Umno sering melaungkan tidak kira tempat dan masa lebih-lebih lagi bila nak dekat pilihan raya akan memperjuangkan hak Melayu dan ketuanan Melayu sampai sanggup hancur badan berkecai tulang mati bermandikan darah tapi di PRK Parlimen P076 Teluk Intan Umno bersungguh-sungguh, bermati-matian berhempas pulas mau calon Gerakan Mah Siew Keong menang dan sanggup lawan calon Melayu DAP, Dyana Sofya Daud.


Maka benarlah kata-kata Tun Mahathir, DAP mempertaruhkan calon anak muda Melayu berkelulusan jurusan undang-undang dari UiTM di PRK Teluk Intan akan membawa mala petaka kepada Umno, belum apa-apa Umno dah nampak akan ditimpa mala petaka apabila anak-anak muda Umno terutamanya Puteri Umno yang dikerah sebagai perayu undi sudah tidak mampu merayu lagi untuk calon BN.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive