27 September 2014

Wanita Milikii Tiga Payudara

alt
Mimpi Jasmine Tridevil untuk menjadi orang terkenal dan mempunyai rancangan realiti sendiri akhirnya menjadi kenyataan.
Namun untuk mencapainya, dia harus rela menjalani pembedahan iaitu menambah payudara ketiga yang ditanam di antara kedua-dua payudara asalnya.
Keinginan perempuan berusia 21 tahun itu sempat mendapat penolakan dari 50 doktor, dengan alasan untuk menghormati kod etika.
"Itu benar-benar sukar mencari seseorang yang bersedia melakuan hal ini. Saya menelefon seperti 50 atau 60 doktor, dan tidak seorang pun ingin melakukannya, "katanya.
Jasmine telah menghabiskan $20,000 untuk kos pembedahan menambah satu payudara.
Warganegara Tampa Bay, Florida AS itu juga menyedari pembedahan aneh itu akan membuat dirinya tidak lagi menarik . Namun ia tetap nekad melakukannya demi merealisasikan impiannya mendapatkan rancangan realiti, sekaligus menjadi kaya dan terkenal.
"Seluruh mimpiku adalah untuk mendapatkan acara ini pada MTV. Aku membuang setiap sen yang kumiliki untuk mimpi ini," katanya kepada Real Radio.
alt
Jasmine nekad melakukan pembedahan aneh itu juga kerana didorong keinginannya . Meskipun demikian Jasmine tidak kehilangan peminat.
Namun, ibunya sempat histeria, ketika ia menceritakan rancangannya untuk menambah satu payudara.
"Ibu tidak mahu bercakap dengan saya.Dia juga tidak membiarkan adikku bercakap denganku. Ayahku benar-benar tidak senang dan malu dengan apa yang aku lakukan, tetapi ia menerimanya, "ujarnya. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive