21 April 2009

MB Pahang Kena Bayar 63 Juta - Mana Berita Dalam Akhbar?

Malam tadi aku dengar berita, semalam baca dalam malaysiakini ada berita tentang MB Pahang, Adnan Yaakob yang telah diperintah oleh mahkamah untuk melunaskan hutang sebanyak 63 juta (banyak tu beb....) kepada sebuah syarikat pembalakan kerana telah melanggar perjanjian konsesi pembalakan di mukim Bebar, Pekan, Pahang.
Pagi ni aku pun buka lah Utusan Meloya, Berita Hairan online, puas aku cari berita bersabit dengan si adnan ni tak jumpa pun .... Aku senyum sendiri, senyum geram pun ada.
Yang depa sibuk, macam dalam mStar ada lagi cerita pasal YB Eli, pasal konon nya dia tidur pakai baju nampak ketiak (aku dah siarkan gambar tu dua hari lepas). La cerita macam tu pun depa nak besar-besarkan ker? Alahai hangpa tak dak kerja lain dah ker.
Patut berita adnan kena bayar 63 juta tu yang hangpa besarkan, tapi berita Mat Sabu dikeluarkan waran tangkap yang aku jumpa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive