30 November 2009

Bila Ustaz Najib bercakap tentang Islam

"Berbalah sesama sendiri merupakan sesuatu yang tidak diterima dalam Islam, begitu juga bila kita mengutuk orang lain tanpa asas,” kata Ustaz Najib Razak yang kini berada di Port of Spain kerana menghadiri persidangan CHOGM yang berakhir semalam seperti yang dilapurkan oleh The Malaysian Insider
Kata-kata Najib itu merujuk kepada tindakan TGNA berdoa untuk memusnakan Najib dan UMNOnya andai masih berdegil untuk tidak menyerahkan hasil royalti minyak kepada Kelantan.
Najib hanya bersetuju untuk menyerahkan apa yang dipanggil nya wang Ehsan, bukan nya Royalti seperti yang dituntut. Dan lagi wang tersebut akan disalurkan melalui Jabatan Persekutuan di Kelantan, bukan nya terus kepada kerjaan negeri Kelantan.
Akibat tindakan Najib itu, TGNA telah berdoa kepada Allah untuk memusnahkan masa depan Najib dan UMNO nya. Maka ramai lah pengampu-pengampu najib menyerang TGNA. Termasuk lah dari orang ramai ditepi-tepi jalan yang seperti yang disiarkan oleh TV3suku malam tadi dalam buletin utamanya.
Kenapa perlu takut sangat dengan doa TGNA tu? Takut ditimpa bala? Andai dimakbulkan lah doa TGNA tu, maka betul lah seperti ramalan awal, yang Najib akan bungkus selepas 1 tahun menjadi PM 1Malaysia ...
Bukan setakat TGNA, sebenarnya ramai lagi rakyat Malaysia yang sedang berdoa meminta agar dipendekkan pemerintahan Najib ... InsyaAllah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive