24 June 2010

Adik minta abang puaskan nafsunya

Kami bertemu pada suatu malam. Makan malam bersama di "coffee house" hotel tempat aku menginap. Dia menceritakan masalahnya. Aku hanya dapat mendengar, tak ada apa-apa yang dapat aku tolong lagi. Dia sudah berkahwin dan ada anak. Apa lagi yang dapat aku lakukan,

Aku meminta dia menerima ketentuan ilahi. Terima lah apa yang dah berlaku. Selepas makan Y balik. Aku naik kebilik. Tak sampai 15 minit pintu bilik di ketuk. Melalui lubang kecil di pintu aku dapati Y. Rupanya Y tak balik. Dia sengaja main-mainkan aku. Aku tak mengesyakki sesuatu. Pintu bilik dibuka, dengan secepat kilat Y terus masuk ke bilik aku.

Y di atas katil. Aku dikerusi. Y membaringkan dirinya ... dan meminta aku duduk di sebelahnya di atas katil. Aku menurut saja. Bila aku disebelahnya Y menceritakan yang sebenar-benarnya tujuan dia datang bertemu aku. Aku terkejut. Y meminta aku memuaskan nafsunya yang selama ini tak pernah merasa kenikmatan hubungan kelamin. Sambil itu tanpa di minta Y dengan sendirinya menanggalkan pakaian nya satu persatu sehingga tidak adap apa lagi dibadannya. [setrusnya DI SINI]

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive