23 June 2010

Isteri tinggalkan suami gara-gara hubungan sex 8 jam

................ Boleh dikatakan sejarah hitam dalam hidup saya sebagai isteri. Kami buat sex dari jam 10 malam hingga ke subuhnya tak henti-henti. Penat jangan ditanya lah. Saya terpaksa menadah kepadanya selama hampir 8 jam. Sakit sangat-sangat benda saya tu, tapi terpaksa saya berikan juga kerana dipaksa.
Saya menjangkakan bukan dia sebenarnya yang "kerjakan" saya malam itu. Mustahil sekali mana ada manusia dapat lakukan sex tanpa henti selama 8 jam. Hanya jin atau iblis saja yang dapat lakukannya. Ya ini cerita benar. Perkara yang telah pernah saya alami sendiri.

Sangkaan saya tepat. Dia ada "pakai-pakai" atau menggunakan ilmu hitam. Saya terjumpa dia sedang minum air longkang ...... tindakan yang menjijikkan .... Saya bertanya kenapa dia lakukan itu semua. Katanya untuk menguatkan tenaga sex. [seterusnya DI SINI]

1 comment:

Anonymous said...

apa jenis manusia la ni..sepatutnya letak tajuk "isteri sanggup tinggalkan suami dan jadi perempuan simpanan kepada suami org gara-gara xpuas sex"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive