26 June 2010

Sex Gila Suami Isteri

Aku Yasmeen. Aku telah berkahwin dengan Saiful atas dasar cinta. Kami telah melakukan sex secara rela sejak kami masih belum berkahwin lagi. Aku memang puas dnegan layanan Saiful. Ada saja skill dia yg mengejutkan aku. Bertuahlah aku memiliki suami yang kuat sex dan selalu mempunyai idea nak buat benda pelik-pelik. Jadi, aku pun turut puas.

Setahun selepas kami berkahwin, Saiful mula menunjukkan kebosannan dia pada aku. Aku tak daya lagi nak layan dia 2-3 round sehari. Tak macam mula-mula projek dulu 4-5 kali sehari. Kadang-kadang tengah keluar dating, tiba-tiba rase nak projek, kami tak boleh tunggu lagi, kami akan projek dalam toilet, dalam kereta, fitting room dan dimana saja tempat yg boleh bersembunyi dari orang asalkan nafsu kami dapat dilampiaskan bersama.

3 tahun kami buat sex haram, 2 tahun buat sex halal, itu sudah cukup untuk buat aku rasa letih dan daya kekuatan aku pada sex semakin kurang sedangkan Saiful semakin hari semakin menjadi-jadi kegilaannya terhadap sex [seterusnya DI SINI]

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive