09 January 2011

Di Riyadh pun minah katek ni tak bertudung ... macamana ni Najib


Sekadar hiasan - bukan gambar di Riyadh -tapi semasa nak berlepas ke Riyadh baru-baru ni,
bertudung la sikit, macam biasa la, jamboi tetap nampak ... hahaha , tapi kalau tengok minah yang sebelah tu lansung nampak macam jantan
Ini lah bini-bini pemimpin umnoacpo 1mesia ...
Dalam aku bersiap-siap nak kuar kerja terpandang lah aku pada berita tangahari kat TV3 jap tadi. Pada korang berita ni tak lah menarik sangat kot, dan pada aku pun cam tu juga lah ... berita lawatan minah katek ni ke arab saudi selama 3 hari. Aku tak amik kisah awal nya pada berita ini. Mampos lah dia nak pi mana ke, berapa hari ke lantak dia, apa ada hal pada aku. kalau tak balik terus lagi lah baik .. tapi yang pasti lawatan ni salah satu cara perbelanjaan boros minah katek - menghabiskan duit rakyat.

So di Riyadh ni minah katek ni pun menghadiri satu seminar (aku tak fokus pun pada seminar tu - apa nama seminar pun aku tak kisah) ... maka ditujukankan lah minah katek ni secara long shoot bukan zoom, jadi dapat lah aku tengok sebahagian besar peserta seminar ... SUNGGUH MEMALUKAN ... BINI PERDANA MENTERI NEGARA ISLAM TIDAK MENUTUP AURAT .... apa yang aku nampak (maaf kalau aku tak nampak) semua peserta wanita lain menutup aurat ...

Minah katek ni tidak bertudung langsung. Kadang-kadang di Malaysia ni dia pakai juga tudung tapi masih menampakan jamboi nya ...

Apa ni Najib ... Apa ni Jamil ... Mana Harussani ... tak kan tak der sapa-sapa kot yang berani menasihati/menegur minah ni ...

Tapi aku suka tengok wartwan TV3, bertutup litup (lupa aku nak catat nama dia tadi) ...

p/s : aku tengah cari-cari kalau2 ada gambar minah ni semasa seminar tu, akan aku uploadkan kemudian ... or tunggu jer buletin utama jam 8 mlm nanti kalau2 ada disiarkan lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive