22 January 2011

Pagi ini di Tenang - Gambar2


Perarakan mengiringi chegu Mala ke Dewan Penamaan Calon bermula sekitar jam 8.20 pgi. Sebelum itu diadakan solat hajat di tanah lapang berhadapan dengan markas Pas Labis. Perarakan diketuai oleh Tn Guru Abdul Hadi Awang, Nasharuddin Mat Isa, Datuk Mahfuz, Sallahuddin Ayub, Azmin Ali dan Dr Tan Seng Giaw.

Perarakan juga turut di sertai oleh DS Wan Azizah dan Tan Sri Khalid Ibrahim. Dianggarkan lebih 10,000 penyokong telah turut serta dalam perarakan ini.






























DUN Tenang: Hanya calon BN, Pas serah kertas pencalonan

LABIS: Tempoh penamaan calon bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang di Pejabat Majlis Daerah Labis di sini ditutup jam 10 pagi tadi.

Hanya dua calon mengemukakan borang pencalonan mereka kepada Pegawai Pengurus Pilihan Raya Md Asri Amir dalam tempoh sejam proses itu berlangsung sejak pukul 9 pagi ini. Mereka ialah calon Barisan Nasional (BN), Mohd Azahar Ibrahim, 39, dan Normala Sudirman, 38, daripada PAS. Sebaik tempoh pencalonan ditutup, Md Asri mempamerkan borang-borang pencalonan di papan kenyataan berhadapan pusat penamaan itu untuk semakan umum.

Tempoh bantahan dibuka selama sejam dan tamat pada 11 pagi. - BERNAMA

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive