21 January 2011

Sepetang di Tenang ...


Memang bandar yang tenang ..

Lebuhraya utara selatan keluar di Tangkak ...aku tanya kakak comel pekerja tol ...nk ke Labis ... jawabnya memang ini sajalah jalan keluar ke Labis yang paling dekat ...
Menyusuri ladang kelapa sawit ... kaki gunung tahan ... hingga tiba di Segamat ...

Dari Segamat sekitar 30km ke Labis. Tiba satu bandar kecil - Tenang - Aku bertanyakan anggota polis di sana, katanya penamaan calon di Labis, lebih kurang 8 km l agi menghala ke JB. Aku terus ke sana. Tiba di bandar Labis kelihatan sudah ramai ... sebelah kiri hadapan Stesen PETRONAS

sudah kelihatan penempatan sementara anggota polis .... tak tahu pula aku berapa luas, tapi memang luas lah ... 1 km di hadapan kelihatan ramai wanita-wanita Pakatan .....


Antara petugas-petugas wanita Pakatan Rakyatyang akan membanting tulang memastikan kemenangan cikgu Mala

Datuk Mustaffa Ali turut sertaWajah berseri cikgu N0rmala petang ini selepas merasmikan gerakkerja wanita Pakatan PRK N05 DUN Tenang


- Lagi laporan dan gambar-gambar menyusul malam nanti .... nak cari hotel ... hahaha kata budak2 sini "hotel semua dah penuh bang" ... alahai kalau macam tu kena balik Segamat lah , 30km ... atau kalau malas tdo masjid jer lah ... sesuatu yang dah jadi kebiasaan pada mana2 PRK

2 comments:

Anonymous said...

cikgu mala tu dah nampak macam tak cukup tidur be strong okey kita orang di belakang mu sentiasa

Pejuang Pas said...

gua tak boleh nak tengok wajah calon ini..sebak gua dibuatnya..Inilah insan yang betul-betul memikirkan tanggungjawab terhadap agama..dan satu pengorbanan yang cukup tinggi di sisi Allah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive