17 January 2011

Tengok minah katek, tengok menteri Oman ni ... apa kata korang


Kedua-duanya dipercayai beragama Islam, dan aku pasti yang dari Oman tu memang beragama Islam berdasarkan cara pemakaiannya, tapi yang sorang lagi tu susah nak cakap lah ... yang aku tahu si katek ni memang pemboros orangnya, kerja dia perabih duit negara -

Gambar di atas - Minah Katek bersama Menteri Pembangunan Sosial Oman, Dr Sharifa Khalfan - semasa minah katek bersama rombongan "perabih duit rakyat"nya ke Oman selepas ke Arab Saudi baru baru ni.
Maka keluarlah cerita dalam akhbar pencacai umno, lawatan minah katek ini demi merapatkan hubungan kedua negara. Siapa si katek ni? Menteri ke? TPM ke? Seingat aku belum ada perangai TAK SENONOH macam ni pada isteri-isteri PM yang lalu.

Memang SIAL ...

Apakah Menteri Agama - Jamil Khir - yang pandai sangat mengharamkan itu ini masih tak berani jua nak bercakap dengan tok ketua mereka yang bini nya masih tidak mengenal Halal dan Haram ...
Korang nak ke bini PM 1Malaysia macam ni punya perangai?
UNDI LAH BN KALAU MAHU TERUS HIDUP SENGSARA

3 comments:

Isa said...

Najib Jawap: Yealaahhhh... takut sesangat... sampai kecut2 teloq... nyesal kawin dengan betina tu...

Anonymous said...

it was a true answer pun actually

puteri bunian said...

salam.laa yang hngpa dok riuh2 & bising2 ni apa ke hlnye? kata nak ganti kerusi nu kat putrajaya,biaqpi le ngn kak ros kita ni,gi baik ampu and kipas gi bg pederaskan sampai sifar bnk negara,& yang brkaitan bis botak kelapa,biarkan je,luncai terjunnn ngan labu2nya.ha ha ha ! ko org lupa ke kat empire ching lingkup dek empress dowager? marcos lak dek imelda darling ngan kasut2nye,yg paling up to date,tu kat Tunisia bini si zein pakebenda? yg cabut ngn brton2 emas negara..la biaqpi le ngan yang sewaktu dgnnye...hahaha! kah kah kah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive