24 February 2011

Ini lah parti yang benar-benar mahu membawa perubahan - kata MP Nibong Tebal ... hahaha


Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) pimpinan Datuk Zaid Ibrahim mengumumkan penyertaan ahli parlimen Nibong, Tebal Tan Tee Beng ke dalam parti itu.

Bercakap dalam satu akhbar bersama Tan di Petaling Jaya hari ini, Zaid berkata, KITA membuka pintu kepada sesiapa sahaja yang boleh berkhidmat kepada rakyat, tetapi tidak pernah mendapat peluang untuk berbuat demikian.

Manakala Tan pula, ketika menjawab soalan media, menafikan yang beliau kerap melompat parti selepas menjadi ahli parlimen.

"Saya tidak lompat, saya dipecat oleh PKR bersama-sama dengan bapa saya yang juga ahli pengasas Parti Keadilan Nasional.

"Apabila dipecat, saya tidak menyertai mana-mana parti dan kekal sebagai ahli parlimen Bebas," katanya.

Menurut Tan, beliau menyertai KITA kerana beliau percaya parti itu benar-benar mahu membawa perubahan.
STONE : So parti lain ni tak benar la ek nak bawa perubahan. Parti KITA jer la ... kita tgk mana mai dulu, samada perubahan yang dulu atau 'katak' ni yang cabut dulu atau lompat lagi ke parti yang boleh bawa perubahan esok ... hahaha. Sebab aku BUKAN dan tak akan jadi MP, jadi aku tak tau apa sebenarnya yang ada dalam kepala hotak MP2 dan ADUN2 ni ... apa yg depa cari sebenarnya ... ????

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive