03 February 2011

PANAS : Suami tangkap isteri sedang 'doggy' dgn Ketua UMNO

Assalamualaikum wr wb,

Nor Aishah Binti Samah,

Saya ingin memaklumkan bahawa seorang Pembantu Am Rendah di organisasi pihak Puan telah melakukan perbuatan sumbang dan memalukan masyarakat. Nama beliau ialah Rosli Bin Alias dari Centre For Foundation Studies In Science.

Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Saya sempat mengambil gambar dan akan menunjukkan kepada Puan jika diperlukan. Kes ini juga menyebabkan image UMNO tercalar di mata masyarakat. Saya juga ahli UMNO sebelum ini.

Saya boleh membawa anak perempuan saya dan masyarakat sebagai saksi. Jika inginkan maklumat lanjut boleh terus menghubungi saya Alangzizsham 019 3501242.

Berita kehilangan isteri saya sebelum ini terjawab. Kehilangannya rupanya dipangkuan Rosli

Yang Benar
Alangazizsham -
sumber - bujang susah
MS : mana blogger UMNOapco, papagomo ker tak nak siasat lagi ker, atau sekurang2nya upkan lah story ni, awat diam ... dan aku percaya cerita ni akan diam macam tu saja nanti .. hahaha ...sebab dia orang umnoapco ...

7 comments:

Anonymous said...

inilah perjuangan umno semata2 untok memertabatkan gejala sosial supaya subur menjadi sebahgian adat resam rakyat malasia.

usin said...

pala hotak hang. ada dlm perlembagaan umno ke suruh doggy isteri org? tu kerja individu org sesat. kebetulan ada power sikit sebab tempias dlm umno. aku nk tanya ko sikit dol, kes adun selising blasah isteri org dlm tren tu ada dlm perlembagaan pas ke? xtvt yg digalakkan dlm pas ke? otak patutnya bertakhta di kepala, bukan di lutut!!!

Anonymous said...

dalam umno ini dibolehkan..biasa le tu...agama jangan campur adukan dengan politik ,ini yang pak mahathir ajar pada penganut umno.

Anonymous said...

hoi usin....otak hang la yg boh kat lutut...takan hang x sedar yg gejala tu smua makanan harian pemimpin UMNO. Najib pn siap nak wat hub hiburan supaya senang rakyat ngak ngentot

Anonymous said...

Kalau pemimpin pun belasah org gaji, inikan pulak pengikut...kak..kah..kah UMNO dah rosak

Anonymous said...

usin, kan ulamak umno kata wajib taat kepada pemerintah. kita takleh salahkan kalau orang bawahan nak contohi pemimpin atasan

Anonymous said...

SEMUA BANGANG NAK MAMPOS...BAIK UMNO, PAS, DAP DAN PKR...SEMUA SAMA SAJA...BAIK ORANG BAWAHAN MAHUPUN ORANG ATASAN...HMMM...ORANG BAWAHAN DAN PENGIKUT YANG FANATIK BUAT CARA ORANG BAWAHAN DAN ORANG ATASAN BUAT CARA ORANG ATASAN...MAKI HAMUN, FITNAH, BUAT UNGKAPAN YANG BURUK...ADA OTAK TAK MAU GUNA...ADA AKAL TAPI TAK BOLEH NAK BERFIKIR SECARA POSITIF...SENDIRI MAU INGAT LA SEMUA...JANGAN SAMPAI NEGARA MALAYSIA YANG AMAN DAMAI INI MENJADI SEPERTI DI NEGARA2 TELUK...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive