10 March 2011

Dicso main buih ramai2 jantan-betina - kini dah ada di KL

Bukan yang di atas ni .. yang ni nak buat apa .. mampuih org tak mai tempat ni kalau minah ni ada ... hahaha ... tapi tengok gambar2 kat bawah tu ....


Dah lama cerita disko buih ni kalau di negara jiran, masa tu di KL belum ada. Sesiapa yang nak 'berseronok' dalam kolam buih 'jantan betina' ramai-ramai kena lah menyeberang sempadan. Pernah aku dipelawa oleh seorang kawan di JB untuk kesana, tapi alhamdulillah iman masih kuat, aku menolaknya.

Tapi pagi ni masa rewang-rewang, aku terjumpa ... ianya dah ada di KL, tapi tak pula disebut lokasinya nya, hanya sekadar menyatakan di KL. Aku tak dapat bayangkan apa akan terjadi lagi selepas ini tambahan pula ura-ura Najis nak jadikan KL sebagai 'Hub Hiburan' dengan alasan menarik pelancung .. Hancusss Malaysia kalau makin lama di tangan Najis ... korang tunggu saja la.


Hangpa tengok lah ni ... macam haramjadah jer sekoq-sekoq. Nampak muka-mukanya macam ada yang Islam ... hidup 1Malaysia Najis .. semua boleh ... aku tak nak tengok sangat2 la suatu hari nanti bila berjalan kat Bkt Bintang, ada mamat dan minah tengah 'operasi' kat satu lorang ... minta simpang. Kelaku haramjadah ni dah berlaku di negara barat ... mungkin akan berlaku di Malaysia, siapa tahu kalau dah macam ni punya kerajaan ...... JATUHKAN NAJIB ... TUMBANGKAN BN DLM PRU13























No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive