04 March 2011

lagi kerja-kerja haramjadah orang umNO


STONE : Muka macam ni memang kaki kencing. Sapa dia? hahaha tak lain dan tak bukan adalah orang umNO yang terkenal dengan kaki putar alam, kaki kencing, samseng, cakap berdegar-degar, hidup melayu dan macam-macam lagi lah ... tapi habok pun tak dak ... yg depa tau nak cari salah kita ...
Kalau nak kenai ni lah dia ketua penerangan umNO Selangor, abd shukor.
Mula-mula dulu dia tak nak ngaku kata dia yg kluarkan Selangor Terkini, walaupun katanya ada program dia sendiri, tp akhirnya terpaksa mengaku. Tu bukankah perangai org kaki kencing?
Sesekali tengok mcam penyanyi gelek Daud kilau pun ada ... hahaha aauuww

SHAH ALAM: Kerajaan Selangor menggesa Jabatan Peguam Negara mengambil tindakan perundangan dikenakan terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kuang, Abdul Shukor Idrus yang secara terbuka mengaku memiliki dan mengedar akhbar haram, Selangor Terkini.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim pada kenyataan media hari ini, berkata pihaknya sudah mengirim surat kepada Peguam Negara, Tan Sri Abdul Ghani Patail untuk berbuat demikian

“Perbuatan Shukor menyalahi Akta Mesin Cetak dan Penerbitan 1984 kerana mengedar kalendar beliau bersama-sama Selangor Terkini yang didapati mengguna logo rasmi kerajaan Selangor tanpa kebenaran.

“Peguam Negara mesti mengambil tindakan terhadap Abdul Shukor kerana bersubahat mengedarkan akhbar haram,” katanya.

Pengakuan terbuka Abdul Shukor selaku Ketua Penerangan Umno Selangor itu disiar Malaysiakini dan beberapa akhbar utama lain pada 23 Februari lalu.

Khalid sudah mengarahkan pegawainya menghantar bukti kepada polis bagi membantu siasatan susulan berdasarkan laporan dibuat pada 17 Januari lalu.

“Saya berharap Peguam Negara akan bertindak “tanpa rasa takut atau memihak (without fear or favour) dalam hal ini sepertimana yang dituntut rakyat dan undang-undang Malaysia,” katanya - keadilan daily

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive