01 March 2011

Siapa yang terdesak sebenarnya ni Muyidin?

PAS ker BN yang terdesak ni?

Kalau dah pengundi Kerdau dah memang boleh dipercayai 100% akan mengundi BN, rasa nya tak perlulah lagi hantar barang berkotak-kotak, berpuluh sekolah, bermacam-macam janji, tak cukup laki, bini pun dibawa berkempen sama Din ai. Jadi siapa yang terdesak sebenarnya ni. Kalau dah yakin sangat dengan pengundi Kerdau yang akan menyebelahi BN, apa perlunya dilaburkan berjuta-juta ringgit di Kerdau?

Dan yang terbaru, yang menariknya kelulusan boleh diberi serta merta pula tu. Itu bukan nama terdesak ker? Tak sempat-sempat nak balik Putrajaya untuk melulusakan projek tersebut.
Dan ada juga cerita yang korang edarkan beratus kotak keperluan harian untuk pengundi di Kerdau. Apa ker benda tu Din?. Tak kan nilai orang Kerdau banyak ni saja? Dengan sebotol (kecik ) minyak masak, satu pek Milo, beberapa paket biskut, satu pek susu, 2 tin sardin(kalau tak silap). Jangan bodohkan orang kampong la Din.


Kotak barangan sumbangan BN yg tertera muka Najis dengan barangan nya ... hahaha
apa lah penerimaan diaorang pada pengundi Kerdau ????

Nampak sangat umNO BN yang terdesak, bukan PAS. Kalau hangpa dah yakin dengan sokongan pengundi Kerdau, tak mungkin korang akan lakukan semua ini disamping cuba memperlekehkan pengundi Kerdau.
Kesian pengundi Kerdau, sebanyak itu saja nilai mereka pada pandangan umNO-BN

PAS semakin terdesak kata Muyidin, Baca disini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive