25 April 2011

Tanpa seurat benang ketika serbuan dilakukan ...

PUCHONG: Tiga wanita yang asyik menunggu pelanggan di sebuah premis perniagaan urutan kaki bertempiaran lari memanjat tingkap dan meniti papan iklan ketika diserbu Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis (IPD) Serdang dalam operasi di Jalan Kenari, Puchong Jaya, di sini, malam kelmarin.

Dalam operasi kira-kira jam 10.30 malam itu, seramai 10 wanita warga China ditahan bersama tiga lelaki termasuk penjaga dan dua pelanggan.

Difahamkan, premis urutan kaki itu turut menawarkan pelacur kepada pelanggan dengan bayaran tambahan RM100 untuk sekali perkhidmatan.

Ketika serbuan, seorang wanita tanpa seurat benang leka mengurut pelanggan hingga tidak sempat menyarung semula pakaiannya. Premis terbabit mengenakan bayaran RM55 bagi urutan kaki dan kepada yang inginmendapatkan perkhidmatan ‘istimewa’ perlu membayar tambahan RM100.

Urutan ‘istimewa’ itu hanya diberikan kepada pelanggan berminat yang dibincangkan di dalam bilik bersama tukang urut terpilih.

Ketua Polis Serdang, Superintendan Abd Razak Elias, berkata semua wanita yang ditahan itu akan disiasat mengikut Seksyen 372 kerana melacur.
Menurutnya, serbuan itu diketuai Pegawai Operasi Jabatan Siasatan Jenayah IPD Serdang, Cif Inspektor Roslin Mohamad Isa. - mymetro

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive