26 July 2011

“Diam lah Najib!” ....... hahahahaha

Warga internet minta Najib diam ......

KUALA LUMPUR: Selepas lebih 200,000 pengguna Facebook mendesak Datuk Seri Najib Razak berundur sebagai perdana menteri, laman peminat beliau pula diserang dengan mesej ‘diamlah’ dari warga internet.

Mereka menulis di ruang komen dan masukan (posting), meminta perdana menteri itu supaya ‘diam’, berikutan kenyataannya sejak mutakhir ini.

Pengguna laman sosial itu dilapor memulakan sindiran selepas tengah malam semalam, setelah Najib memuatkan pautan ke artikel dalam blog terbarunya yang menyentuh soal tanggungjawab pemimpin dan keamanan negara.

Blok atau tulisan besar ‘diam lah Najib’ dan ‘Tolong diam Najib’ ditampal di dinding laman peminat berkenaan, malah ada yang menyukai laman itu semata-mata untuk menampal kata-kata tersebut.

Meskipun terdapat segelintir warga internet pro Najib cuba mempertahankannya, namun ia tidak mampu menandingi jumlah komen warga internet di kalangan penyokong Pakatan Rakyat yang jauh lebih besar.

Sementara itu laman Facebook menuntut agar Najib meletakkan jawatannya sebagai perdana menteri, digemari lebih 210,000 pengguna Facebook di negara ini.

Laman peminat itu yang dinamakan ’100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation’ sebelum ini berjaya mencapai sasarannya hanya dalam masa kurang 48 jam selepas ia diwujudkan.

Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=17597

1 comment:

maie1958 said...

padan dengan muka kau,lu jangan perasaaaan orang suka kat lu lah...yang ada keliling kau akan lari lintang pukang bila kuasa lu tak da tau,tak lama lagi..lu tunggu dan lihat lah...masa tu kau tinggal dengan big mama aja terhegeh2 dan terkial2.....kesian dia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive