02 January 2012

Orang Kristian isytihar perang terhadap Ibrahim Ali dan UMNO

Perkasa dah buat hal lagi! Mendakwa dirinya sebagai penegak hak orang Melayu, kumpulan ini sering dilabel sebagai samseng golongan ekstrim. Sekarang, rakyat Malaysia mesti memikirkan siapakah sebenarnya ahli kumpulan yang seperti seperti terdiri dari mereka yang tidak pernah atau tak habis sekolah ini.

Nyata, presiden pengasasnya Ibrahim Ali adalah sejenis manusia yang tidak akan berfikiran secara logik, berbincang secara rasional atau bersetuju apabila orang lain sudah terbukti benar . Dia dan pemimpin-pemimpin Perkasa lain ketagih dengan sikap menipu dan menikan dari belakang,

Ini ialah abad ke-21! Zaman kebanjiran maklumat di mana ia boleh diakses melalui Internet kerana meningkatnya pengglobalisasian dan ekonomi digital dunia. SETERUSNYA



1 comment:

Stinger said...

Si Brahem @ Stopa Ali ni hanya mahu menonjolkan diri, mengiklan diri sebagai kuat dan berpengaruh dengan harapan hayat politiknya bersambung.
Walhal pada hakikatnya dia ini hanya besi burok yang makin mereput.Dia sengaja menimbulkan kerenah untuk mendapat layanan. Andai kata tiada layanan atau feedback dari apa saja kenyataan atau tindakannya maka dia akan mati beragam. Oleh itu usah dilayan si gila ini kerana makin dilayan makin menjadi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive