06 March 2012

[Artis] HOT ... Sah .. Ella bakal berkahwin

Sah! Ella telah pun menghadiri kursus kahwin pada hujung minggu lalu. GUA yang pantas merisik siapakah lelaki yang berjaya menambat hati Ella, namun tidak akan mendedahkan siapakah lelaki yang menjadi pilihan hati Ella. GUA dengar lagi, lelaki tersebut cukup sepadan dengan Ella.

Khabarnya lelaki yang dimaksudkan namanya bermula dengan huruf A. Seorang yang berkerjaya dan agak tinggi lampai dan kacak orangnya. Pasangan tersebut pernah bercinta satu ketika dahulu, namun putus di tengah jalan. Masing-masing membawa haluan sendiri dan takdir menentukan mereka bertemu kembali dan menjalinkan hubungan cinta semula.

Keluarga masing-masing telah pun bertemu, namun ia bukanlah majlis pertunangan. Jika telah pun menghadiri kursus perkahwinan, pastinya majlis pernikahan bakal berlangsung dalam tahun ini juga kerana masing-masing cukup serius dengan perhubungan cinta tersebut.
GUA ucapkan tahniah kepada Ella dan "A". - GUA

1 comment:

Anonymous said...

WAAAA!!!!! Melepas gue......WAAAA!!!! Sampai hati kau hancurkan hatiku Ellaa ...WAAA!!!!......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive