29 May 2012

Najib "Lemah jiwa" ... bukan aku yang kata tapi sorang Exco Pemuda Umno yang kata

Seorang Exco Pemuda Umno, Muhd Khairun Che Aseh menyifatkan Hiu Woong Sin - individu yang mengganggu ucapan perdana menteri di London baru-baru ini - sebagai "lemah jiwa" kerana menolak cabaran debat dengan pergerakan itu.

Khas untuk Najib?

Exco Pemuda Umno itu menyifatkan individu yang menolak cabaran debat sebagai "lemah jiwa".

Dalam sidang media tersebut beliau berkata,"Rupanya tuan tidak seperti raja pahlawan. Oleh itu, saya menyerah kepada rakyat untuk membuat penilaian terhadap beliau".

Beliau juga menyifatkan tindakan itu sebagai "(ayam) berkokok di luar gelanggang, tiba di tengah menyusup di celah kelangkang."


Ekoran kenyataan Exco Pemuda Umno itu, rakyat menyifatkan itu sebagai sindiran terhadap Najib Razak yang sedang hangat diperkatakan bahawa beliau takut untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim.

Begitulah politik Umno yang apabila ada kepentingan sahaja mereka akan berjuang, kalau tak ada kepentingan jadilah cantas-mencantas.... macam lawak jenaka minggu lepas yang menyaksikan Naib Ketua Pemuda Umno Kampar yang isytihar keluar parti sebab tak dapat projek.

Tak ke begitu Khairi...???


Reformis Anak Muda

2 comments:

Anonymous said...

almarhum Tun Razak sendiri yg kata (pernah) bahawa anaknya (Najib)seorang yg "suka" dgn perempuan..

jadi... kalau dah suka dgn perempuan maksudnya mcm kaki betina, suka berfoya2, kaki enjoy, joli sana joli sini, buang masa... dan mcm2 istilah lagilah yg seerti / semaksud dgnnya...

kalau dah macam tu...MANA MUNGKIN JADI ORANG YG KUAT JIWA....

JAKA said...

rakyat mengikut agama pemimpin mereka.

rakyat umno mengikut perangai pemimpin umno la.

pemimpin suka lucah, maka rakyat pun sama.

itu sebab hari2 cita lucah kt media utama.

takde pun najib baik arahan suruh tutup bab lucah.

anwar hanya lah alat yg dujadikan mangsa utk memuaskan nafsu lucah umno secara terbuka....dgn alasan anwar tidak layak jd pm sebb lucah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive