31 August 2012

Tikam bapa dan rogol ibu ..... anak haramjadah betul la



[31 AUG 2012 - 12:30 AM]  Seorang wanita berusia 42 tahun tidur dengan suaminya di rumah mereka pada suatu malam apabila anak lelaki mereka yang berusia 19 tahun menendang pintu bilik tidur mereka. Apabila pintu terbuka, si anak dengan kejam menikam bapanya sebelum mengheret ibunya dari katil lalu dibawa ke semak. Di semak itu, dia merogol ibunya berulang kali. Bercakap mengenai pengalaman pahit yang berlangsung selama tiga jam itu, ibu itu berkata masalah bermula apabila anak mereka pulang dalam keadaan mabuk.

(kawasan semak tempat ibu ini dirogol)

Selepas ditikam, si ayah langsung keluar untuk mendapatkan pertolongan, meninggalkan isterinya dalam keadaan terdedah
. Ketika itu lah, si anak meminta ibunya untuk berpakaian sebelum mengheretnya ke semak dan merogol ibunya di situ. "Dia merogol saya dengan mengacukan pisau dan menyerang saya dengan tangan, menendang dan mengancam untuk membunuh saya. Saya berjaya melarikan diri apabila dia mendengar ramai orang yang mencari dia di kawasan semak itu. Saya tidak suka berfikir bahawa saya kini telah dirogol oleh anak saya sendiri. Saya ingin dia mati tanpa pengetahuan saya" katanya. Si anak yang kejam ini berjaya ditangkap dan sedang dipenjarakan atas tuduhan serangan dan rogol. Ramai yang bersedia untuk melemparinya dengan batu hingga mati jika dia dibebaskan.

Bapanya yang berusia 55 tahun berkata bahawa dia tidak akan memaafkan perbuatan anaknya itu dan tidak mahu sebarang hubungan dengannya lagi. "Dia tidak akan pernah mendekati saya, anak saya atau isteri lagi. Saya tidak peduli apa yang berlaku kepadanya. Bagi kami dia sudah mati."

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive