12 October 2012

Edisi Kantoi : Mat Sabu pegang babi


JOM KITA KENALI WAJAH FACEBOOKER UMNO YANG MEMFITNAH TIMBALAN PRESIDEN PAS, TUAN HJ MOHAMAD SABU DENGAN MEMBUAT GAMBAR SUPERIMPOSE BELIAU SEDANG PANGANG BABI!!!!!!


Beginilah akhlak dan cara para soldadu maya (cybertrooper) menyerang pimpinan PAS.

Jenis membuat gambar yang telah diedit dan superimpose.



Terbaru admin dapat kesan ialah seorang pemegang akaun FB UMNO yang menggelarkan dirinya Ratu Naga seorang admin disatu grup UMNO nama Lu Langsi Lu Mati.

Sanggup dan tergamak beliau membuat gambar superimpose seolah-olah Tuan Hj Mohamad Sabu, Timbalan Presiden PAS sedang memanggang babi dengan tajuk :-  fatwa terbaru mat sabu n penyokong pas kena ikut kalu nak msk syorga pas....sambil berkata " makan babi goreng, soup babi, bak kut teh, dengan lim guan eng, saya rela kat mana2 pun, bila2 masa pun tadak masaalah.. makan ayam dengan najib, sorry.. kerat 8 badan saya pun, takan saya duduk makan dengan najib".

Langsung tidak ada rasa takut kepada dosa minah seekor ni.  Malahan beliau admin lihat macam rasa megah dan bangga sekali.

Kita boleh bersongsang anutan dan pandangan politik, tapi sampai begini punya taraf sampah berpolitik itu sudah dianggap amat melampau.

Adakah ini ajaran UMNO kepada pengikutnya untuk mendapatkan simpati dan undi dari kalangan anak-anak muda dan atas pagar?

Adakah UMNO ingat cara ini mampu melonjakkan sokongan anak-anak muda terutamanya dari orang Melayu beragama Islam?

Admin telah jalankan siasatan dan minah ini tinggal di Jalan Kelang Lama dan no talipon bimbitnya  ialah 014-2267033 - 


- Omak kau!!!

4 comments:

Anonymous said...

Sebab apa minah ni suka dgn babi, sbb bdn dia pun ala-ala babi juga.

Anonymous said...

manusia jenis nie dah tak tau nak beza antara dosa dan pahala.... siapa yg benarkan perkara nie terjadi??????????????????

Anonymous said...

muka pun mcm puki babi

IbnAbdHalim said...

Apa nak takutkan neraka lak? Diakan Melayu. Melayu tak semestinya Islam. Kalau diperhatikan gambarnyapun sudah tahu akhlaknya terhadap Allah dan sesama manusia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive