15 October 2012

Haramjadah punya Cina MCA ...


HINA ISLAM!!! MB UMNO rasmi majlis 'Say no to Hudud Pas' anjuran MCA


Gambar di atas adalah gambar seorang pemimpin UMNO iaitu Dato’ Seri Utama Hj Mohamad Hj Hasan, Menteri Besar Negeri Sembilan.

Baru-baru ini MB Negeri Sembilan ini telah dilaporkan hendak menumbuk seorang lelaki yang menganggu lawatannya.. sila baca di ( SINI )

Beliau telah hadir ke majlis Makan Malam Mega yang dianjurkan oleh parti MCA Pusat dan Badan Perhubungan MCA Negeri di Padang Majlis Perbandaran Seremban (MPS) pada 9 Oktober lalu untuk merasmikan majlis.
 




Majlis makan malam bertajuk ‘Stability Above Chaos’ bertemakan UBAH – Say no to Hudud PAS, anggaran kehadiran adalah seramai 10,000 orang menurut media MCA.


Antara propaganda yang dimainkan oleh MB Negeri Sembilan pada malam tersebut ialah beliau “Orang Melayu negeri ini tidak akan mengundi DAP, malah mungkin tidak akan mengundi PAS. Apabila mengundi PAS, sama seperti kita mengundi DAP yang tidak menghormati agama Islam.

“Malah PAS boleh mengkafirkan UMNO, apa lagi kepada bangsa yang tidak menyokong mereka. Dengan slogan UBAH – say no to Hudud PAS, mengambarkan bangsa Cina juga memahami apa yang terselindung di sebalik agenda mereka.”
 

Berbalik kepada gambar di atas untuk paparan lebih jelas apa yang tertera di belakang 'T'Shirt pencacai MCA itu sila lihat di bawah.. 



Apa yang disampaikan oleh MB Negeri Sembilan itu sebenarnya hanyalah satu kesinambungan dari propaganda Mahathir tentang hudud yang hendak dilaksanakan oleh PAS.

Dimana beliau yang kebelakangan ini sering kantoi dengan kebanyakkan isu untuk menyerang Pakatan Rakyat telah mengatakan hudud yang hendak dilaksanakan oleh PAS itu adalah 'Hudud PAS'.
 

Sedangkan apa yang hendak dilaksanakan oleh PAS itu adalah hukum yang sememangnya terkandung di dalam kitab suci Al-Quran.
 

Oleh itu tindakan merasmikan majlis 'Say no to Hudud PAS' anjuran MCA itu secara tidak langsung membuktikan kerana terdesak untuk mengekalkan kuasa pemimpin UMNO akan melakukan apa saja hatta bersekongkol dengan bukan Islam untuk menolak hukum Allah.. 


Ini kata Mursyidul Am PAS tentang perlaksanaan hukum hudud.. an mendidik masyarakat ke arah kebaikan. Soal hukum Islam (Hudud) bukannya pilihan untuk menusia menolak atau menerima. 


Tugas pihak berkuasa atas nama Islam adalah kewajipan dan tanggungjawab. Jadi keperluan kepada suasana kondusif bukanlah penghalang ke arah pelaksanaan hukum Allah. 


Katanya, sampai bilakah segala alasan tanpa keimanan dan hujah akal sentiasa dijadikan alasan untuk menidakkan penerimaaan dan pelaksanaan hukum Allah SWT ini? Apa yang pasti, hukum Allah SWT tetap serasi dengan hukum alam dan makhluk ciptaan-Nya. 


“Kalaulah menunggu alunan ombak reda, sampai bila nelayan akan dapat ke laut? Ketika laut berombak itulah, nelayan boleh meluncur perahunya ke laut bagi menangkap ikan,” kata Nik Aziz.AS

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive