26 March 2013

edisi Kecut Teloq : PapaGomo Disahkan akan bersara selepas ini kerana dalam penjara xde wifi.. Kih kih kiiiiiiiiiiihh!!!


Hari ni Fesbuk peribadi Wan Muhammad Azri telah hilang.. Masuk ni entah berapa kali Wan Azri bertukar tukar acc fesbuknya.  Kenapa? Bukankah beliau bertegas beliau bukan PapaGomo? Bagi aku, kalau bukan PapaGomo, baik join kami SAMAN PAPAGOMO sebab gambar bekas isteri dan anak anak digunakan PapaGomo tanpa keizinan Wan Muhammad Azri. 

TAPI LAIN PULA JADINYA..

Hari ini PapaGomo mula hidup dlm buruan. Mungkin ada janji atau perlindungan dari pimpinan tertinggi Umno, mungkin fulusnya masih seperti Ali Baba. Tetapi hal keadaannya menjadi kelam-kelibut, gerunkan bayang2 sendiri dan lari daripada tumpuan umum. Jiran sendiri pun terkejut. Dalam diam dia dah kosongkan rumah lari entah kemana. Mungkin ada rumah lain. Dia kan CEO. Tak pun tido kat opis kot..


Hari ini Rafizi Ramli Pengarah Strategi PKR pula mendedahkan Papagomo mempunyai rekod imigresen yang sama dengan individu bernama Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris. Bukti rekod itu aku sedut dari Malaysiakini sebab aku x buat pendedahan yang ADVANCE camnih..


Menurut perbualan antara Team Erapasca dan Bellina Chin mengesahkan bahawa beliau akan menjadi saksi untuk mendedahkan PapaGomo dan segala keperluan bukti dari pihaknya telahpun disediakan untuk dibawa ke mahkamah. Ini bermakna Rafizi Ramli bukan cakap kosong, bukan sekadar gertak x bertempat..

Antara saksi yang sedia membantu di mahkamah nanti adalah bekas isterinya, keluarganya, kawan kawannya juga blogger2 yang sememangnya sudah lama nantikan saat saat indah di mahkamah bersama PapaGomo.. -

sumber : erapasca

2 comments:

Anonymous said...

Taklah aku baru dpt berita yg Najib janji ngan Papagomo dlm penjara nanti akan pasang wifi utki sel papagomo aja. Gila kau klau papgomo bersara, habislah BN kekurangan pencipta fitnah dialam maya. Mana ada org yg lebih hebat dari papagomo yg pandai mengedit dan merekacipta video lucah. Kalau ada pun x nak buat sebab takut dosa. Cuma papagomo aja x takut dosa.

Anonymous said...

Klu tengok muka dia memang jenis spesis hati kering.dia ni hanya bertuhankan manusia yg hanya bagi makan kat dia.memang tak takut pd Allah s.w.t.hukum Allah s.w.t akan dtg pd dia.insyallah.bukan saja pd simamat ini tapi juga pd pemimpin2 Umngok yg hati mereka bertuhankan manusia dan wang dan kuasa.TOLAK UMNO/B(bangkai)N(najis) rakyat Selamat Insyallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive