08 April 2014

Puting Agnez Mo Tersembul Keluar Dalam MV Coke Bottle?


 8 APRIL 2014: Tengah Murai Batu sedap-sedap minum kopi di sebuah kafe malam tadi, tiba-tiba telefon bimbit Murai Batu berdering.
Nombor telefon yang keluar dari pemanggil datangnya dari seorang teman dari negara seberang. Kebetulan dah lama Murai Batu tak borak-borak dengan teman dari Indonesia ni.
So, Murai Batu pun excitedlah untuk jawab panggilan tersebut. Macam-macam yang dia tanya MUrai batu termasuklah tentang perkembangan #MH370.
Kemudian, dia tanya Murai Batu, dah tengok tak muzik video internasional Agnez Mo berjudul Coke Bottle yang menampilkan rapper Timbaland dan T.I?
Murai Batu pun kasilah feedback pasal Coke Bottle. Dia pun tak nafikan bahawa muzik video (MV) Coke Bottle Agnez MO itu nampak murah dan tak berkualiti. Tak macam muzik video Agnez Mo dalam lagu-lagu Indonesianya sebelum ini termasuklah Matahari yang cukup digemari di kalangan peminat Agnez di Malaysia.
Apapun, kata teman Murai Batu lagi, selain kecoh memperkatakan tentang MV Coke Bottle yang tak mencapai expectation serta nampak macam hasil kerja seorang pengarah yang amatur, ada satu lagi isu baru yang timbul tentang Agnez Mo.
Menariknya, ia masih lagi mengaitkan tentang MV Coke Bottle tersebut. Kata teman Murai Batu segelintir peminat Agnez Mo terkejut apabila mendapati bahawa puting di sebelah kanan payu dara Agnez Mo terkeluar dalam MV tersebut.
Disebabkan itu, lebih ramai yang mengecam Agnez Mo kerana tidak peka apabila putingnya terkeluar sewaktu menjayakan MV tersebut.
Malah ada juga yang menukar salah satu ayat kepada lirik lagu Coke Bottle - I see you lookin' at my curves, coke bottle kepada I see you lookin' at my nipples, coke bottle.....
Hmmmm... Macam-macamlah..

.- murai.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive